Νέα καμπάνια Huawei: Ακόμα κι όταν είμαστε μακριά, είμαστε σε επαφή

Αποσκοπώντας στην πλήρη κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών, η Huawei διενήργησε μία έρευνα προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο το κοινό χρησιμοποιεί τα smartphones για να εκφράσει και να μοιραστεί τα συναισθήματά του.

«Πραγματοποιήσαμε μία έρευνα θέλοντας να διαπιστώσουμε τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με τους αγαπημένους τους» ανέφερε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος. «Τα αποτελέσματα μας βοήθησαν να καταλάβουμε τι έχει σημασία για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους και πώς τα προϊόντα μας τους βοηθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους».

Τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phones) Relationships» που διενεργήθηκε από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) δείχνουν ότι οι φορητές συσκευές είναι ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας. Παρ’ ότι βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού (συμπεριλαμβανομένου του υπνοδωματίου και του μπάνιου ), η πλειοψηφία όμως συμφώνησε πως τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχουν προτεραιότητα.

Αυτό ενέπνευσε τη Huawei να δημιουργήσει μία καμπάνια που παρουσιάζει το σημαντικό ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, και ταυτόχρονα παρακινεί το κοινό να περνά περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα, δίνοντας παράλληλα κίνητρο  για συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα κινητά μας. Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να περάσουμε το μήνυμα της καμπάνιας: την αξιοποίηση του χρόνου μας παρέα με εκείνους που αγαπάμε. Η φετινή ιδέα αποτελεί συνέχεια της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας #BePresent από το 2016, όταν η Huawei ενθάρρυνε τους καταναλωτές να αφήσουν τα smartphones τους στην άκρη και να δώσουν την προσοχή τους στην οικογένεια και τους φίλους τους.

Στο βίντεο (#AddictedToYou) πρωταγωνιστεί μία κοπέλα που φαίνεται να έχει την προσοχή της αποκλειστικά στο smartphone της. Ακολουθώντας τη κατά τη διάρκεια της μέρας της και ζώντας μαζί της όλες εκείνες τις καταστάσεις στις οποίες εμπλέκεται εξ αιτίας της έντονης χρήσης του κινητού της, εν τέλει αντιλαμβανόμαστε ότι απλά της λείπει ο αγαπημένος της.

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα παρουσιαστεί και το Huawei P smart, το οποίο αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό στυλ και τεχνολογίας. Η πιο πρόσφατη συσκευή της Huawei, έρχεται εξοπλισμένη με το ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0, φτιαγμένο ειδικά για οθόνη FullView. Με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες, το εκλεπτυσμένο αυτό smartphone είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα για νεότερης σε ηλικίας καταναλωτών.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.