Η WIND διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές* που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ημερών, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

* Αττική (Βαρυμπόμπη, Αδάμες, Κρυονέρι, Θρακομακεδόνες, Ολυμπιακό χωριό), Μεσσηνία (Βασιλίτσι, Λειβαδάκια, Άγιος Γεώργιος, Μεμί), Εύβοια (Λίμνη, Ρετσινόλακος, Καλαμούδι, Χρόνια), Αχαΐα (Ζήρια, Καμάρες, Λαμπίρι), Κως (περιοχή του Αγίου Βασιλείου, Τσουκαλαριά, Πλατάνι), Ρόδος (Μαριτσά, Ψίνθος, Πεταλούδες).

Συγκεκριμένα προσφέρει από σήμερα και για 15 μέρες σε όλους τους:

  • πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
  • κατόχους καρτοκινητής F2G & Q

Δωρεάν χρόνο ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και Δωρεάν 20GB έως τις 19/8. Οι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση με SMS στο κινητό τους.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει αναστείλει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων / εξερχομένων κλήσεων για όλους τους συνδρομητές της στις πληγείσες περιοχές μέχρι και τέλος Αυγούστου.

Η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις περιοχές. Οι τεχνικοί της WIND συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συνδρομητών.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.