Χρήσιμες πληροφορίες για το συνέδριο InfoCom World 2012

Σε προηγούμενο post σας ενημερώσαμε για το 14ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών InfoCom World 2012 που θα πραγματοποιηθεί αυτή την Τρίτη 30 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel και το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, της ΕΕΤΤ, της ΕΕΚΤ, του ΣΕΚΕΕ, του IEEE, του e-TEE, της ΕΜηΠEΕ, και του GSA.

Το ενδιαφέρον για το συνέδριο είναι μεγάλο και αναμένεται να έχει περισσότερους από 3.000 συνέδρους. Το xblog.gr υποστηρίζει το συνέδριο InfoCom World 2012 ως χορηγός επικοινωνίας.

Σε αυτό το post μπορείτε να δείτε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για το συνέδριο. Περισσότερα για το συνέδριο (πρόγραμμα, ομιλητές κλπ) μπορείτε να δείτε στο επίσημο site www.info-com.gr.

Προσέλευση – Parking

To parking του ξενοδοχείου Caravel έχει μικρή χωρητικότητα και δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός event με 3.000 συνέδρους.

To πιο κοντινό Parking είναι το POLIS (δέχεται 660 αυτοκίνητα), στην οδό Ριζάρη 13 (τηλ: 210 7255420, www.polispark.gr),

Shuttle Service

Για να διευκολυνθεί η προσέλευση των συνέδρων και επειδή ο καιρός το πρωί της Τρίτης προβλέπεται βροχερός θα υπάρχει shuttle service με ταξί και limo που θα μεταφέρουν τους συνέδρους από το POLIS park στο Caravel και αντίστροφα.

To πρώτο όχημα θα ξεκινήσει στις 8:30 το πρωί και το τελευταίο θα αναχωρήσει από το Caravel στις 10:00 το βράδυ.

Εγγραφή στο συνέδριο

Φέτος θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα η τεχνολογία NFC.

Με την άφιξή σας στην reception θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν 6 θέσεις στη γραμματεία: Οι 4 πρώτες θέσεις αφορούν α) όσους δεν έχουν κάνει registration β) όσους έχουν κάνει registration αλλά δεν έλαβαν QR Code για το Fast Track. Η 5η θέση αφορά τα Σεμινάρια και Press και η 6η τους Ομιλητές και Εκθέτες.

Στην 5η θα μπορούν να απευθυνθούν όσοι ενδιαφέρονται για τα σεμινάρια, αφού πάρουν από τις θέσεις 1-4 ή το fast track το budge για να κλείσουν το Σεμινάριο της αρεσκείας τους. Επίσης θα μπορούν να απευθυνθούν οι δημοσιογράφοι, εφόσον έχουν ταυτότητα έγκριτης ένωσης.

Στην 6η θέση θα υπάρχουν προεκτυπωμένα τα budges των ομιλητών, ενώ παράλληλα θα εξυπηρετούνται οι εκθέτες.

H συμμετοχή στο InfoCom είναι δωρεάν. Για να αποφύγετε την αναμονή μπορείτε μέχρι το βράδυ της Κυριακής 28/8 να κάνετε registration ώστε να λάβετε QR Code και να περάσετε με την άνεσή σας από το Fast Track.

Fast Track

Εκεί που θα φανεί η δύναμη του NFC είναι στο Fast Track το οποίο θα βρίσκεται απέναντι από την είσοδο.

Εκεί, όσοι έχουν φροντίσει να λάβουν από πριν το σχετικό QR code και το έχουν τυπωμένο θα το σκανάρουν στον αναγνώστη και σε δευτερόλεπτα θα έχουν το budge με το όνομά τους έτοιμο!

Η τεχνολογία NFC στο συνέδριο παρέχεται από την Hotech.

Σεμινάρια

Στο site του συνεδρίου www.info-com.gr θα βρείτε όλα τα σεμινάρια που διεξάγονται στο πλαίσιο του InfoCom.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέλθουν πρώτα στις θέσεις 1-4 για να πάρουν στο budge και στη συνέχεια θα πρέπει να περάσουν στη θέση Νο 5 για να επιλέξουν το σεμινάριο της αρεσκείας τους.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε κάθε σεμινάριο έχει περιοριστεί σε 30 προκειμένου να πρόκειται όντως για σεμινάριο και όχι για «διάλεξη».

Εφόσον υπάρχουν ενδιαφερόμενοι τα σεμινάρια θα επαναληφθούν την επόμενη ημέρα και αν και πάλι δεν ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιηθούν για την επόμενη σειρά δωρεάν σεμιναρίων που θα υλοποιηθούν μέσα στον επόμενο μήνα.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.