Δείτε την παρουσίαση του Οδυσσέα Ντότσικα στο Social Media Conference που έγινε πρόσφατα στο συνεδριακό κέντρο «Δαΐς». Ο Οδυσσέας Ντότσικας μίλησε για το πώς η δουλειά των marketeers αλλάζει μέσα από το ενεργό ενδιαφέρον για τον κόσμο και το πώς το marketing οφείλει να οργανωθεί γύρω από τις ίδιες αρχές.
Δείτε βίντεο και από τις υπόλοιπες παρουσιάσεις στο Social Media Conference!
Ο Οδυσσέας Ντότσικας έχει 12 χρόνια εμπειρίας εντός και εκτός Ελλάδος στο χώρο του Interactive Marketing. Ξεκίνησε την καριέρα του ως Σύμβουλος στην Accenture από την οποία αποχώρησε το 2000 για να συνιδρύσει μία από τις πιο επιτυχημένες Digital εταιρίες στην Ελλάδα, τη yellownetroad. Στη συνέχεια, μετά την εξαγορά της yellownetroad από την OgilvyOne, το 2005 εργάστηκε στην εταιρία για 2 χρόνια ως Strategic Planning Director.
Το 2006, αναζητώντας νέες επιχειρηματικές προκλήσεις, ίδρυσε την Thinkdigital καθιερώνοντάς την ως το μεγαλύτερο Δίκτυο Online Μέσων στην Ελλάδα και την Κύπρο. Η Thinkdigital Ρουμανίας ιδρύθηκε το 2008 για να σηματοδοτήσει την ανάπτυξη της εταιρίας στην Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη και το 2010 ιδρύθηκε η Thinkdigital Βουλγαρίας και η Thinkdigital Ουγγαρίας.
Η ForestView αποτελεί την εταιρεία Performance & Affiliate Marketing του Thinkdigital Group και ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2010. Ο Οδυσσέας έχει πτυχία στα Νέα Μέσα και την Επικοινωνία καθώς και στη Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics.