H ΛΑΜΔΑ ΑΕ εγκαινιάζει την είσοδό της στα Social Media, διοργανώνοντας, στο Facebook, το διαγωνισμό της χρονιάς, με το όνομα “City Test”.
Ουσιαστικά, ο διαγωνισμός προβάλλει με τον πιο δημιουργικό και ελκυστικό τρόπο, τα μοντέλα της εταιρίας ΛΑΜΔΑ ΑΕ, όπως το Fiat 500 Abarth, την Alfa Romeo Giulietta και πέντε ακόμα μοντέλα.
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να εντοπίσει ο χρήστης την τοποθεσία, στην οποία φωτογραφήθηκε το εκάστοτε μοντέλο.
Κάθε τρεις ημέρες, ένα νέο μοντέλο κάνει την εμφάνισή του και οι χρήστες καλούνται να εντοπίσουν την τοποθεσία του. Φυσικά, υπάρχουν και βοήθειες, οι οποίες ενεργοποιούνται ανάλογα με τα likes, που θα συγκεντρώσει η κάθε φωτογραφία.
Με την ολοκλήρωση κάθε επιπέδου, παρουσιάζεται ολοκληρωμένο φωτογραφικό υλικό του μοντέλου, που πρωταγωνίστησε.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή προσφέρει μια πιο άμεση επαφή του χρήστη με τα μοντέλα της εταιρίας ΛΑΜΔΑ, προσφέροντας μια σφαιρική εικόνα του κάθε αυτοκινήτου, όπως θα το έβλεπε στους δρόμους της πόλης του.
Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες, μέσα από αυτήν την εμπειρία, να κερδίσουν πλούσια δώρα, όπως ένα τριήμερο ταξίδι στην Ορεινή Κορινθία, με ένα test drive αυτοκίνητο, αλλά και ένα ηλεκτρικό ποδήλατο Ecobike.
Ίσως είναι η πρώτη φορά που μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, ξεφεύγει από την«συντηρητική» προσέγγιση των αυτοκινήτων της και δίνει έναν πιο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα στο «προϊόν» της.
Δεν απευθύνεται σε πελάτες, αλλά σε ανθρώπους!