LG: Εύρωστη ανάπτυξη σε περίοδο ύφεσης

Μεγέθη ρεκόρ στις πωλήσεις και το λειτουργικό κέρδος σε επίπεδο μητρικής εταιρίας αλλά και σε παγκόσμια βάση, κατέγραψε η LG για το τρίτο τρίμηνο του 2009, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2009, ανακοινώνοντας τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα. Οι ενοποιημένες πωλήσεις συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών εταιρειών αυξήθηκαν κατά 15,7% φτάνοντας τα 13,9 τρισεκατομμύρια KRW (11,2 δισεκατομμύρια USD) YoY.

Το λειτουργικό κέρδος ανήλθε στα 850 δισεκατομμύρια KRW (685 εκατομμύρια USD) και περιθώριο 6,1%, αυξημένο δηλαδή κατά 1,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η μητρική εταιρεία σημείωσε πωλήσεις 7,87 τρισεκατομμυρίων KRW (6,34 δισεκατομμυρίων USD), με λειτουργικό κέρδος 603 δισεκατομμύρια KRW (486 εκατομμύρια USD).

Επιχειρησιακές αποδόσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανά εταιρία

  • Οι πωλήσεις της Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) της LG αυξήθηκαν κατά 23,9%, φτάνοντας στα 4,93 τρισεκατομμύρια KRW (3,97 δισεκατομμύρια USD), φέρνοντας στην εταιρεία κέρδος ύψους 255 δισεκατομμυρίων KRW (205 εκατομμυρίων USD) με περιθώριο 5,2%, αυξημένο δηλαδή κατά 4,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω της πρωτοκαθεδρίας των προϊόντων και της αυξημένης ζήτησης των τηλεοράσεων με επίπεδη οθόνη κατά την περίοδο της υψηλής ζήτησης. Συνολικά, η κερδοφορία αυξήθηκε χάρη στις υψηλές πωλήσεις, τις βελτιώσεις στον κλάδο κατασκευής των οθονών plasma και γενικότερα, χάρη στη σταθερή κερδοφορία των έξι επιχειρηματικών μονάδων της Home Entertainment Company, ως αποτέλεσμα της ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής που εφάρμοσε η εταιρεία.
  • Η Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) της LG έφτασε σε πωλήσεις τα 4,65 τρισεκατομμύρια KRW (3,75 δισεκατομμύρια USD), σημειώνοντας αύξηση 21,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με λειτουργικό κέρδος 390 δισεκατομμύρια KRW (314 εκατομμύρια USD) και περιθώριο 8,4%. Οι πωλήσεις των συσκευών έφτασαν τα 4,38 τρισεκατομμύρια KRW (3,53 δις USD), σημειώνοντας αύξηση 24,8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο το 2008, και λειτουργικό κέρδος τα 384 δις KRW (309 εκατομμύρια USD), με περιθώριο 8,8%. Συγκεκριμένα, η διάθεση συσκευών κινητής τηλεφωνίας σημείωσε αύξηση 37% YoY και 6% QoQ αντίστοιχα, φτάνοντας τις 31,6 εκατομμύρια μονάδες, χάρη στην εύρωστη ανάπτυξη των αναπτυσσόμενων και των Ευρωπαϊκών αγορών, κυρίως με συσκευές όπως το κινητό τηλέφωνο “Cookie” και οι συσκευές με QWERTY πληκτρολόγιο για μηνύματα, παρά τη μικρή πτώση των πωλήσεων στις αγορές της Β. Αμερικής και της Κορέας. Επιπρόσθετα, η γενικότερη πτώση των τιμών σε συνδυασμό με τις αυξημένες πωλήσεις των low-end συσκευών, οδήγησαν σε χαμηλότερη κερδοφορία σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2009.
  • Η Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) σημείωσε αύξηση των πωλήσεών της κατά 11,9%, φτάνοντας τα 2,52 τρις KRW (2,03 δις USD) κατά το τρίτο τρίμηνο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η ανάκαμψη της ζήτησης στις αναπτυσσόμενες αγορές οδήγησε σε ανάπτυξη YoY σε όρους KRW (4% μείωση YoY σε όρους USD). H ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της εταιρείας οδήγησε σε λειτουργικό κέρδος 170 δις KRW (137 εκατομμύρια USD), με περιθώριο 6,7%, αυξημένο δηλαδή κατά 1,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, παρά την αύξηση των εξόδων μάρκετινγκ, οι υψηλότερες πωλήσεις στις αναπτυσσόμενες αγορές και η εν εξελίξει μείωση του κόστους, οδήγησε σε αύξηση του περιθωρίου YoY.
  • Η Air Conditioning Company (Κλιματισμός) της LG, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 851 δις KRW (686 εκατομμύρια USD) YoY, λόγω της παγκόσμιας ύφεσης, ενώ το λειτουργικό κέρδος ανήλθε σε 14 δις KRW (11 εκατομμύρια USD). Παρά την παγκόσμια ύφεση, η εταιρεία προβλέπει αύξηση της ζήτησης και των πωλήσεων στην Ασία, την Αφρική, την Κεντρική και Νότια Αμερική, παρουσιάζοντας κλιματιστικά συστήματα οικιακής χρήσης με ενεργειακά αποδοτικότερη λειτουργία. Παράλληλα, η LG αναμένει αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Κορέα και στο νότιο ημισφαίριο, παρουσιάζοντας προϊόντα κλιματισμού και ψύξης εμπορικής χρήσης με υψηλή ενεργειακή απόδοση -όπως το Multi-V Super III- καθώς επίσης, συστήματα κλιματισμού που ενσωματώνουν την τεχνολογία Inverter.
  • Οι πωλήσεις της Business Solutions Company (Επαγγελματικές Λύσεις) σημείωσαν αύξηση 2,6% YoY, φτάνοντας τα 1,21 τρις KRW (973 εκατομμύρια USD) με λειτουργικό κέρδος ύψους 25 δις KRW (20 εκατομμύρια USD). Τα έσοδα από τις πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση, ως αποτέλεσμα της ανοδικής ζήτησης για αυτήν την περίοδο, με τις αυξημένες πωλήσεις και τη σταθερότητα των τιμών να συνεισφέρουν στη μεγαλύτερη κερδοφορία. Οι εκτιμήσεις για το τέταρτο τρίμηνο, προβλέπουν σταθερή άνοδο της ζήτησης στις ανεπτυγμένες αγορές, με τις αναπτυσσόμενες αγορές να παρουσιάζουν εξίσου σταθερή ανάπτυξη.

Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας, η LG κατέγραψε μεταφερόμενο κέρδος ύψους 1,027 δις KRW (828 εκατομμύρια USD) και καθαρό κέρδος 807 δις KRW (650 εκατομμύρια USD), με περιθώριο 10,3%, αυξημένο δηλαδή κατά 9,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Tο καθαρό κέρδος ενισχύθηκε με 71 δις KRW (57 εκατομμύρια USD) από την αύξηση του ξένου συναλλάγματος και με 368 δις KRW (297 εκατομμύρια USD), από την ενοποίηση των μεγεθών των θυγατρικών εταιρειών. Συγκεκριμένα, η LG Display, στην οποία η LG Electronics κατέχει μερίδιο 37,9%, ενοποίησε 210 δις KRW (169 εκατομμύρια USD).

Η LG Electronics αναμένει οριακή αύξηση των πωλήσεων QoQ και ΥοΥ, καθώς η αγορά εισέρχεται στην περίοδο υψηλής ζήτησης για τον κλάδο των τηλεοράσεων. Η μείωση των τιμών στις τηλεοράσεις και τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας, σε συνδυασμό με την αυξημένη επένδυση σε επίπεδο μάρκετινγκ, έρευνας και ανάπτυξης, εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν σε χαμηλότερη κερδοφορία QoQ.

Σημείωση: Τα συνολικά έσοδα σε Κορεάτικα Γουον (KRW) μετατρέπονται σε Δολάρια Η.Π.Α. (USD) κατά μέσο όρο ανά τρίμηνο. Η αντιστοιχία γουον – δολαρίου ήταν 1,241 KRW ανά δολάριο Η.Π.Α. το 3ο τρίμηνο του 2009, 1,291 KRW ανά δολάριο Η.Π.Α. το 2ο τρίμηνο του 2009 QoQ και 1,063 KRW ανά δολάριο Η.Π.Α, το τρίτο τρίμηνο του 2008 YoY.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.