Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων έτους με έσοδα 62,3 τρισ. KRW (53 δισ. USD), αντανακλώντας τη μεγάλη ζήτηση για premium οικιακές συσκευές, όπως η LG SIGNATURE, και για αυτόνομες κατηγορίες ραγδαία εξελισσόμενων προϊόντων. Τα λειτουργικά κέρδη του έτους ύψους 2,44 τρισ. KRW (2,07 δισ. USD) ήταν υψηλά και το 2019, αν και σημείωσαν 10% πτώση από το 2018 λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες.
Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου, τα οποία ανήλθαν σε 16,06 τρισ. KRW (13,65 δισ. USD), ήταν 1,8% υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 και 2,3% υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ τα τριμηνιαία λειτουργικά έσοδα ύψους 101,8 δισ. KRW ήταν 34,5% υψηλότερα από το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company είχε μία δυνατή χρονιά σημειώνοντας ρεκόρ εσόδων έτους ύψους 21,52 τρισ. KRW (18,29 δισ. USD) με αύξηση περίπου 11% από πέρυσι, και λειτουργικά κέρδη ύψους 2 τρισ. KRW (1,7 δισ. USD), τα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας. Οι τριμηνιαίες πωλήσεις ύψους 4,62 τρισ. KRW (3,92 δισ. USD) – που ήταν το υψηλότερο τέταρτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας – ήταν σχεδόν 7% υψηλότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, λόγω της υψηλής ζήτησης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ τα λειτουργικά έσοδα ύψους 122,2 δισ. KRW (103,86 δισ. USD) αυξήθηκαν κατά 8,5% από την ίδια περίοδο του 2018.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα έτους ύψους 16,15 τρισ. KRW (13,73 δισ. USD), περίπου αμετάβλητα από το 2018, ενώ τα λειτουργικά έσοδα ύψους 980 δισ. KRW (833 εκατ. USD) μειώθηκαν από το προηγούμενο έτος. Το τέταρτο τρίμηνο, οι πωλήσεις ύψους 4,59 τρισ. KRW (3,90 δισ. USD) παρέμειναν αμετάβλητες σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2018 και 18,7% υψηλότερες από το προηγούμενο τρίμηνο, με αποτέλεσμα τα λειτουργικά έσοδα των 110 δισ. KRW (93,5 εκατ. USD) να αυξηθούν λόγω κόστους μάρκετινγκ.
Η LG Mobile Communications Company σημείωσε έσοδα έτους για το 2019 ύψους 5,97 τρισ. KRW (5,07 δισ. USD). Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου ύψους 1,32 τρισ. KRW (1,12 δισ. USD) μειώθηκαν από την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω των μειωμένων πωλήσεων smartphones στις αγορές του εξωτερικού. Μία συνολική λειτουργική ζημία συνολικού ύψους 1,01 τρισ. KRW (858,34 εκατ. USD) αντανακλά αυξημένα κόστη μάρκετινγκ για τη στήριξη των flagship συσκευών. Η στρατηγική της LG για το 2020 για τη βελτίωση των κινητών τηλεφώνων βασίζεται στην εισαγωγή νέων μεσαίων έως premium 5G smartphone και σε συνεχείς προσπάθειες για βελτιστοποίηση του κόστους.
Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε έσοδα ύψους 5,47 τρισ. KRW (4,65 δισ. USD), αύξηση 27% από το 2018 και τις υψηλότερες ετήσιες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρείας. Τα τριμηνιαία έσοδα ύψους 1,36 τρισ. KRW (1,15 δισ. USD) ήταν 3% χαμηλότερα από το τέταρτο τρίμηνο του 2018 ως αποτέλεσμα των μειωμένων πωλήσεων αυτοκινήτων. Παρά την απώλεια στα λειτουργικά έσοδα ύψους 194,9 δισ. KRW (165,6 εκατ. USD), η εταιρεία αναμένει όφελος από την πρόσθετη ανταγωνιστικότητα στο κόστος και την αυξημένη κερδοφορία, καθώς η αγορά ηλεκτρονικών οχημάτων συνεχίζει να επεκτείνεται το 2020 ανταποκρινόμενη στους αυστηρούς ευρωπαϊκούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η LG Business-to-Business Company κατέγραψε έσοδα ύψους 2,67 τρισ. KRW (2,27 δισ. USD) με λειτουργικά έσοδα ύψους 246,8 δισ. KRW (209,8 εκατ. USD). Τα έσοδα της τάξης των 672,8 δισ. KRW (571,8 εκατ. USD) ήταν 13% υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018, ενώ τα τριμηνιαία λειτουργικά κέρδη ύψους 66,4 δισ. KRW (56,4 εκατ. USD) παρέμειναν υψηλά ως αποτέλεσμα της έντονης ζήτησης για premium ψηφιακές οθόνες και ηλιακές μονάδες.
2019 Q4: Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας από την LG
Οι μη ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics για την τριμηνιαία περίοδο έως και την 31η Δεκεμβρίου 2019, έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS). Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατρέπονται σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση τιμή για το τρίμηνο: 1.176,57 KRW ανά USD.