Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η LG Electronics (LG) ανακοινώνει τη νέα πανευρωπαϊκή πράσινη καμπάνια ΕΚΕ «Καινοτομία για έναν καλύτερο πλανήτη» με πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων της και την υπεύθυνη, φιλική προς το περιβάλλον διαχείριση μέσω της παραγωγής της. Οι βασικοί στόχοι της εταιρείας περιλαμβάνουν πράσινες πρωτοβουλίες που θα υλοποιηθούν έως το 2030, όπως είναι η CO2 ουδετερότητα στις δραστηριότητές της, η καθιέρωση εθελοντικών προγραμμάτων σε όλες τις χώρες που λειτουργεί η LG και η επίτευξη 95% ανακύκλωσης αποβλήτων από τους χώρους παραγωγής.
Ο στόχος της LG
Η LG παράγει προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας με γνώμονα τις περιβαλλοντικές αλλαγές προωθώντας έναν έξυπνο, συνδεδεμένο και ταυτόχρονα υγιή τρόπο ζωής. Παράλληλα, αναπτύσσει πρωτοβουλίες οι οποίες βάζουν τη βιωσιμότητα του πλανήτη σε προτεραιότητα, ενώ τα καινοτόμα προϊόντα της είναι φιλικά προς το περιβάλλον με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Για την επίτευξη μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η LG θα μειώσει και θα μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα στην παραγωγική διαδικασία και θα αυξήσει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι να προωθήσει μια κυκλική οικονομία για να ενισχύσει την παραγωγικότητα των φυσικών πόρων, ανακυκλώνοντας τα απόβλητα μέσα στην παραγωγική διαδικασία και συλλέγοντας τα ηλεκτρονικά απόβλητα για σωστή ανακύκλωση μετά τη χρήση.
Διαβάστε επίσης: Public 2018: Χρονιά ρεκόρ σε όλα τα επίπεδα
Η πράσινη στρατηγική της LG για τα προϊόντα σχετίζεται με τη μείωση του όγκου και του βάρους αυτών, τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών και τη βελτίωση του σχεδιασμού για εύκολη αποσυναρμολόγηση, την αντικατάσταση των επικίνδυνων ουσιών, την ελαχιστοποίηση του θορύβου των προϊόντων και των αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων στον χώρο διαβίωσης, και τη μείωση της ενέργειας κατανάλωσης και αναμονής.
Πλέον χάρη στην LG, οι καταναλωτές δεν χρειάζεται να επιλέξουν ανάμεσα στο να ζουν «έξυπνα» και το να ζουν βιώσιμα. Η LG εργάζεται σκληρά για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα της είναι φιλικά προς το περιβάλλον για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο.