Όσοι έχετε το LG G4 ή το V10 και δεν είχατε ποτέ πρόβλημα είστε από τους τυχερούς, αφού χιλιάδες χρήστες ανά τον κόσμο αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με αυτά τα δύο μοντέλα. Συγκεκριμένα, εξαιτίας του προβληματικού hardware οι συσκευές έκαναν συνέχεια επανεκκίνηση (bootloop). Οι χρήστες ακόμα και αν κατάφερναν να κάνουν επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων δεν θα έλυναν το πρόβλημα – η μόνη λύση ήταν η αντικατάσταση μητρικής πλακέτας.
Όπως καταλαβαίνετε πολλοί χρήστες έχασαν τα προσωπικά τους δεδομένα και έπρεπε να μπουν σε νέους μπελάδες (να βρουν δεύτερη συσκευή, να ανακτήσουν τα δεδομένα, να στείλουν το κινητό για επισκευή κτλ). Έτσι, οι εξοργισμένοι Αμερικάνοι χρήστες του LG G4 και του V10 μαζεύτηκαν και τώρα έκαναν μια μαζική αγωγή στην LG. Οι ενάγοντες ζητούν αποζημίωση από την LG τόσο για την ταλαιπωρία που υπέστησαν και τα δεδομένα που έχασαν εξαιτίας των bootloops, όσο και την “τιμωρία” της για το ότι εξακολούθησε να διαθέτει τα κινητά στην αγορά παρά την αναγνώριση του προβλήματος και για την αντικατάσταση των προβληματικών πλακετών με νέες, προβληματικές πλακέτες, καθώς δεν έκανε σωστή διάγνωση του προβλήματος σε πρώτη φάση.
Η LG αναγνώρισε το πρόβλημα του G4 αρκετούς μήνες μετά την κυκλοφορία του και ξεκίνησε την επισκευή των κινητών χωρίς κόστος. Μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιάσει την ομαδική αγωγή.