Η LG Electronics Ελλάς συνεχίζει την εξέλιξη της υπηρεσίας after sales support LG Here4U που εκτός από live chat μέσα από το επίσημο site της δίνει τη δυνατότητα και στους πελάτες της με προβλήματα ακοής να επικοινωνούν με το τμήμα υποστήριξης πελατών μέσω Skype και να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα!
Αν διαβάζεις αυτό το post και έχεις προβλήματα ακοής ή έχεις φίλο/γνωστό/συγγενή με προβλήματα ακοής που είναι και πελάτης της LG, ενημέρωσέ τον ότι μπορεί να προσθέσει στο Skype τον χρήστη “LGHERE4U” και ακολούθως να επικοινωνήσει χρησιμοποιώντας τη web cam του με εξειδικευμένο συνεργάτη της εταιρίας στην ελληνική νοηματική γλώσσα.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη από τις αρχές Δεκεμβρίου και λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 9 το πρωί με 5 το απόγευμα.
Ας δούμε συνοπτικά τα προνόμια της υπηρεσίας LG Here4U:
- Κινητά τηλέφωνα: Δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σε περίπτωση βλάβης, Διεκπεραίωση της επισκευής σε 4 εργάσιμες ημέρες
- Οικιακές συσκευές: 10 χρόνια εγγύηση στους συμπιεστές λειτουργίας linear compressor και στο μοτέρ direct drive για ψυγεία και πλυντήρια, 5 χρόνια εγγύηση στο συμπιεστή της εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού, Δυνατότητα παροχής ψυγείου ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
- Συσκευές εικόνας και ήχου: Εγγύηση 0 pixel για τηλεοράσεις LCD 42” και άνω, Δυνατότητα παροχής τηλεόρασης 32” ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
- Οθόνες Η/Υ: Εγγύηση 0 pixel για οθόνες 15” – 24”, Αντικατάσταση οθόνης με καινούργια ή πλήρως ανακατασκευασμένη σε περίπτωση βλάβης