Η LG Electronics (LG) ολοκλήρωσε επιτυχώς το LG Nano Cell Super Match, στο οποίο αναμετρήθηκαν μεταξύ τους οι διεθνείς ποδοσφαιρικοί αστέρες Steven Gerrard και Adam Lallana σε ένα μοναδικό αγώνα λαμβάνοντας πάνω από 100 εκατομμύρια προβολές και πάνω από 4 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις στο YouTube, το Facebook και το Instagram. Η δημοφιλής καμπάνια της LG βρέθηκε στην κορυφή του Viral Video Chart της Advertising Age τη δεύτερη και την τρίτη εβδομάδα του Αυγούστου.
Το LG Nano Cell Super Match προκάλεσε μεγάλες συζητήσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και αυτό το υψηλό επίπεδο συμμετοχής στην καμπάνια οφείλεται σε ένα συνδυασμό παραγόντων. Αρχικά, το LG Nano Cell Super Match αξιοποίησε τις εξαιρετικές ποδοσφαιρικές δεξιότητες του Steven Gerrard και του Adam Lallana. Στη συνέχεια, πολλοί γνωστοί YouTubers που διατηρούν μαζικό κοινό στο διαδίκτυο, όπως οι Ali-A, ChrisMD και Freekickerz, συμμετείχαν και σχολίασαν κατά τη διάρκεια του Super Match. Ωστόσο, το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι η επιτυχία του Super Match βασίστηκε στην πειραματική αρένα της LG, η οποία επιβεβαίωσε πώς τα ακριβή χρώματα των τηλεοράσεων LG Nano Cell από οποιαδήποτε γωνία θέασης παρέχουν ένα βασικό πλεονέκτημα τόσο στο γήπεδο όσο και στο σαλόνι του σπιτιού.
Σε ένα βίντεο (Link) που έχουν παρακολουθήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, οι Gerrard και Lallana δείχνουν τις παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιρικές τους ικανότητες επιδιώκοντας να στοχεύσουν την μπάλα σε μικρά, αριθμημένα τετράγωνα σε μια οθόνη τοποθετημένη σε γωνία 60 μοιρών από τους ποδοσφαιριστές. Το μοναδικά σχεδιασμένο γήπεδο χωρίστηκε στο μισό και διαιρέθηκε σε μια οθόνη διπλής όψεως, η οποία εμφάνιζε μια σειρά αριθμών που αντιστοιχούσαν σε πόντους με εναλλασσόμενα σήματα συν και πλην. Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης, τόσο ο Gerrard όσο και ο Lallana δυσκολεύονταν να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες στην πλευρά που ήταν εξοπλισμένες με συμβατικές LCD τηλεοράσεις επειδή δεν μπορούσαν να διακρίνουν σωστά τα θετικά και αρνητικά σημεία στην οθόνη.
Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη στην πλευρά του γηπέδου που ήταν εξοπλισμένο με τις τηλεοράσεις SUPER UHD Nano Cell της LG, καθώς και οι δύο παίκτες μπορούσαν να δουν τα δισεκατομμύρια πλούσια χρώματα της LG από οποιαδήποτε γωνία της αρένας. Οι οθόνες Nano Cell μπορούν να διατηρούν εξαιρετική ποιότητα εικόνας σταθερά σε γωνίες έως 60 μοίρες. Αντίθετα, άλλες τηλεοράσεις LCD με περιορισμένες γωνίες θέασης υποβαθμίζουν την ποιότητα της εικόνας, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τα ξεθωριασμένα χρώματα και την παράλειψη περιεχομένου όταν η οθόνη προβάλλεται σε γωνία εκτός άξονα και μεγαλύτερη από 30 μοίρες.
«Όταν κοίταξα τον πίνακα αποτελεσμάτων μετά τον πρώτο γύρο χρησιμοποιώντας τις τηλεοράσεις SUPER UHD LG με τεχνολογία Nano Cell, αναρωτήθηκα τι συνέβη στις ποδοσφαιρικές ικανότητες του Lallana που βρισκόταν στην άλλη πλευρά», δήλωσε ο Gerrard. «Αλλά μόλις αλλάξαμε πλευρές, συνειδητοποίησα ότι ήταν πολύ πιο δύσκολο να καταλάβω που έπρεπε να στοχεύσω. Αυτή η ενδιαφέρουσα αρένα μου έμαθε πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να δεις καθαρά τι υπάρχει στο γήπεδο και τι όχι, ακόμα και σε πολύ μεγάλες γωνίες, τόσο όταν σκοράρεις αλλά και όταν παρακολουθείς έναν αγώνα στην τηλεόραση του σαλονιού σου».
Η δυνατότητα μιας τηλεόρασης να αποδίδει τις εικόνες με συνέπεια σε ένα ευρύ φάσμα προβολής λαμβάνει ολοένα και περισσότερη προσοχή από τους ειδικούς ως σημαντικό παράγοντα για τον προσδιορισμό της συνολικής ποιότητας εικόνας. Αν και άλλες τηλεοράσεις LCD υποστηρίζουν τη δυνατότητα απόδοσης δισεκατομμυρίων χρωμάτων, οι θεατές μπορούν να βιώσουν αυτά τα οφέλη μόνο όταν κάθονται ακριβώς μπροστά από το κέντρο της τηλεόρασης. Αυτό συμβαίνει επειδή τα χρώματα, η αντίθεση και η φωτεινότητα σε αυτές τις οθόνες μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με τη θέση ή τη γωνία θέασης του χρήστη. Ωστόσο, σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποίησε η IPSOS, κατά μέσο όρο μόνο το 4% των θεατών στις Η.Π.Α. και στη Γαλλία παρακολουθούν τηλεόραση ενώ κάθονται ακριβώς μπροστά από τις τηλεοράσεις τους, ενώ περισσότεροι από τους μισούς θεατές παρακολουθούν τις LCD τηλεοράσεις τους από γωνίες εκτός άξονα.
«Ως μέσος, η διατήρηση μιας ευρείας προβολής ολόκληρου του αγωνιστικού χώρου είναι απαραίτητη για να δώσεις πάσες ακριβείας και την αξιοποίηση των ευκαιριών για γκολ», δήλωσε ο Lallana. «Αυτή η εκδήλωση μου έδειξε ότι οι ευρείες οπτικές γωνίες μιας τηλεόρασης είναι εξίσου σημαντικές με την ευρεία προβολή του γηπέδου για τους ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι ένα βασικό πλεονέκτημα όταν παρακολουθείς αθλήματα στην τηλεόραση με την οικογένεια ή τους φίλους σας».
Οι τηλεοράσεις τρίτης γενιάς SUPER UHD 2017 της LG με τεχνολογία Nano Cell μπορούν να παρέχουν πιο ακριβή και πλούσια χρώματα σε ευρύτερες οπτικές γωνίες από τις συμβατικές οθόνες LCD. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι φίλοι και η οικογένεια κάθονται σε ένα μακρύ καναπέ δεν θα βιώσουν καμία διαφορά στο χρώμα, είτε κάθονται ακριβώς μπροστά από την τηλεόραση SUPER UHD της LG είτε σε γωνία 60 μοιρών. Με ευρύτερες γωνίες θέασης, ακριβή χρώματα και βελτιωμένο χειρισμό κίνησης, οι τηλεοράσεις LG SUPER UHD αποτελούν επίσης την ιδανική πλατφόρμα για να παρακολουθούν οι καταναλωτές οποιοδήποτε περιεχόμενο – ειδικά για live μεταδόσεις αθλητικών αγώνων – βοηθώντας τους να δουν όλες τις πληροφορίες στην οθόνη με απόλυτη λεπτομέρεια από οποιαδήποτε γωνία.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που το Nano Cell Super Match της LG έλαβε τόσες θετικές αντιδράσεις από την παγκόσμια online κοινότητα», δήλωσε ο J.S. Lee, Αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ της LG Home Entertainment Company. «Με την επιτυχία της καμπάνιας στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης, η εταιρεία έχει στόχο να δώσει μεγαλύτερη προσοχή και να τονίσει τα διακριτά μειονεκτήματα των συμβατικών τηλεοράσεων LCD και στις περιορισμένες γωνίες θέασης, οι οποίες υποβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία του θεατή. Το video του Nano Cell Super Match θα επιτρέψει επίσης σε περισσότερους καταναλωτές να κατανοήσουν τη σημασία των ευρύτερων γωνιών θέασης όταν επιλέγουν τηλεόραση για το σαλόνι τους».
Οι επισκέπτες της IFA 2017 στο Βερολίνο είδαν από κοντά την ορατή διαφορά στην εμπειρία θέασης. Οι συμμετέχοντες που πέρασαν από το LG Booth έζησαν τη διαδραστική εμπειρία που προσομοίωνε τι μπορούσαν και τι δεν μπορούσαν να δουν τα αστέρια του ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του Nano Cell Super Match. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την καμπάνια Μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link: www.lg.com/NanoCellSuperMatch