Η LG φέρνει την ενισχυμένη AI υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στους καταναλωτές για την αγορά της Ευρώπης

Η IFA 2019 θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για την παρουσίαση της πρωτοποριακής AI-υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της LG Electronics (LG), την Proactive Customer Care. Η υπηρεσία αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία ThinQ AI της εταιρείας για να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη, ενημερώνοντας τους χρήστες για τυχόν θέματα στις LG οικιακές συσκευές τους και προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές και λύσεις για την καλύτερη δυνατή απόδοσή τους και τη μακροχρόνια διάρκεια ζωής τους. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη φέτος, αρχικά στα πιο πρόσφατα πλυντήρια ρούχων εμπρόσθιας φόρτωσης της LG και στους ψυγειοκαταψύκτες στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και σε άλλες βασικές αγορές στην Ευρώπη το 2020.

Χρησιμοποιώντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία AI, η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους χρήστες έξυπνων οικιακών συσκευών της LG για πιθανά προβλήματα πριν ακόμη συμβούν. Μπορεί, αν χρειαστεί, να επισπεύσει τις επισκέψεις τεχνικών και να προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με την άριστη λειτουργία των προϊόντων της εταιρείας. Οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από την υπηρεσία με την εγγραφή και σύνδεση των οικιακών συσκευών τους μέσω της δωρεάν εφαρμογής LG ThinQ™ (για Android και iOS).

Η πρωτοποριακή AI λύση εξυπηρέτησης πελατών της LG καλύπτει τα πάντα, από την εγκατάσταση έως τη συντήρηση, προσδιορίζοντας εάν η συσκευή του χρήστη έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σωστά κατά την ενεργοποίηση της εφαρμογής. Οι πελάτες ενημερώνονται με ένα newsletter κατά την ενεργοποίηση και ειδοποιούνται αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, με λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επίλυσής του. Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο βαθμό, καθώς δίνει λύσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το υποστηριζόμενο LG προϊόν.

Για παράδειγμα, η υπηρεσία Proactive Customer Care παρακολουθεί συνεχώς τη θερμοκρασία του ψυγειοκαταψύκτη και παρέχει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή λύση αν διαπιστωθεί διακύμανση της θερμοκρασίας που υπερβαίνει τους 3°C. Η υπηρεσία αναζητά τους λόγους που θα μπορούσαν ενδεχομένως να προκαλέσουν αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας και της κατανάλωσης νερού και παρέχει οδηγίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και την εξοικονόμηση κόστους. Οι χρήστες λαμβάνουν τακτικά emails που αναφέρουν λεπτομερώς την απόδοση, το ιστορικό ειδοποιήσεων και την τρέχουσα κατάσταση της συσκευής με υπενθυμίσεις για τον κατάλληλο χρόνο για τη συνήθη συντήρηση.

«Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG είναι ένα νέο πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά στους χρήστες των έξυπνων οικιακών συσκευών μας», δήλωσε ο Song Dae-hyun, πρόεδρος της LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε καινοτόμες έξυπνες οικιακές λύσεις για την ευρωπαϊκή αγορά και να προσφέρουμε νέες λύσεις για να προσδίδουμε άνεση στην καθημερινότητα των χρηστών οικιακών συσκευών της LG».

Οι επισκέπτες της IFA 2019 μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τις έξυπνες LG οικιακές συσκευές και την υπηρεσία Proactive Customer Care στην αίθουσα 18 του Messe Berlin από τις 6 έως 11 Σεπτεμβρίου, ενώ μπορούν να ενημερωθούν για τις ενέργειες της LG στην IFA στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #LGIFA2019.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.