Το «Life’s Good Film», με επικεφαλής τον ανερχόμενο σκηνοθέτη Jackson Tisi και την υποστήριξη της LG Electronics (LG), έκανε πρεμιέρα στο κανάλι της LG στο YouTube. Αποτελούμενο από videos που υπέβαλαν εκατοντάδες νέοι κινηματογραφιστές από όλο τον κόσμο, το έργο του Tisi φέρει έναν όμορφο και συγκινητικό διαλογισμό για τη ζωή, μέσα από τη ματιά νέων δημιουργών.
Ένα βασικό μέρος της καμπάνιας Life’s Good της LG που ξεκίνησε τον Μάιο, το Life’s Good Film Project, προσέλκυσε 531 νεαρούς δημιουργούς από 33 χώρες οι οποίοι μοιράστηκαν τις δημιουργικές ιδέες τους με τον Jackson. Χρησιμοποιώντας τα καλύτερα πλάνα, ο Τίsi δημιούργησε μια ιστορία 20 λεπτών προβάλλοντας τις ξεχωριστές ‘φωνές’ των ανερχόμενων καλλιτεχνών, τις νέες προοπτικές και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο τους. Το έργο προκάλεσε σημαντικό ενδιαφέρον στο διαδίκτυο, συγκεντρώνοντας πάνω από 140 εκατομμύρια εμφανίσεις και περισσότερες από 44 εκατομμύρια συνολικές προβολές σχετικών αναρτήσεων σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διαδικασία παραγωγής.
«Ήθελα να μοιραστώ τα συναισθήματα που όλοι βιώνουμε στη ζωή, ανεξάρτητα από ποια γωνιά του κόσμου προερχόμαστε», εξήγησε ο Tisi. «Η ενσυναίσθηση είναι το κλειδί για την επικοινωνία μεταξύ μας, ειδικά όταν διανύουμε δύσκολες μέρες». Σε παρουσιάσεις του έργου του μέσα στον μήνα, το film του Tisi επαινέθηκε για το εμψυχωτικό μήνυμα και το μοναδικό όραμα του καλλιτέχνη.
«Μια εξερεύνηση μέσα από τα μάτια των ανθρώπων παγκοσμίως, το Life’s Good, είναι ένα πραγματικά μοναδικό πείραμα», δήλωσε η Diva Vélez από τη New York Film Critics Online. «Η ταινία αναδεικνύει την ομορφιά της διαφορετικότητας του ανθρώπινου είδους ανά τον κόσμο, ενώ παράλληλα αποκαλύπτει πόσο ‘δεμένοι’ στην ψυχή και το πνεύμα είμαστε πλέον λόγω της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19».
Το 20 λεπτών σε διάρκεια φιλμ εξερευνά τις διαφορετικές πτυχές για μια καλή ζωή σε έξι ενότητες: Life’s Beautiful, Life’s Community, Life’s Lonely, Life’s In Motion, Life’s an Adventure και Life’s Good. Οι πρώτες πέντε ενότητες απεικονίζουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από την ομορφιά της φύσης, τη ζωντάνια της φυσικής κίνησης, την προσωπική ανάπτυξη που καλλιεργείται σε περιόδους μοναξιάς έως τη συντροφικότητα και τη ζεστασιά μιας μικρής κοινότητας. Το τελευταίο κεφάλαιο απεικονίζει τη σημερινή νέα γενιά, η οποία ενωμένη γιορτάζει το θαύμα της ζωής, φτάνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ταινία στο τέλος της.
Η LG προβάλλει το τρέιλερ του Life’s Good Film στα digital billboards της εταιρείας που βρίσκονται στην Times Square στη Νέα Υόρκη και στο Piccadilly Circus στο Λονδίνο. Η μικρού μήκους ταινία θα εμφανιστεί σε επιλεγμένα φεστιβάλ ταινιών. Το «Life’s Good Film» είναι τώρα διαθέσιμο στο LG Global YouTube κανάλι της εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια, μπορείτε να βρείτε στο Instagram.