Η Mastercard, με μία ανακοίνωση-ορόσημο για την αγορά, έθεσε τα θεμέλια για το μέλλον του εμπορίου, με τη νέα παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών Masterpass, η οποία είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα από τον Ιούνιο.
Η αναβαθμισμένη αυτή λύση πληρωμών, επιτρέπει στους καταναλωτές να απευθύνονται απλά στην τράπεζα ή τον πιστωτικό οργανισμό που εμπιστεύονται, για να πραγματοποιούν γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές – σε πολλαπλές συσκευές και μέσω πολλαπλών καναλιών – είτε online, είτε μέσω εφαρμογών για κινητές συσκευές είτε, πλέον, ακόμα και ανέπαφα σε φυσικά καταστήματα. Η Mastercard είναι το πρώτο δίκτυο που διαθέτει μία αμιγώς ψηφιακή υπηρεσία πληρωμών πολλαπλών καναλιών (omni-channel) για καταναλωτές, εμπόρους και εκδότες ψηφιακών wallets, αξιοποιώντας τις πιο προηγμένες μεθόδους ασφάλειας πληρωμών, που είναι διαθέσιμες σήμερα.
Το Masterpass από τη Mastercard, απλοποιεί τις καθημερινές πληρωμές
Από την αγορά ενός εισιτηρίου τρένου μέσω της mobile συσκευής σας, έως την πληρωμή του λογαριασμού στο εστιατόριο χωρίς καν να μετακινηθείτε από το τραπέζι και από την αγορά των καθημερινών αναγκαίων προϊόντων μέσα σε ένα κατάστημα με ένα άγγιγμα στην οθόνη του κινητού σας, μέχρι και την κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου online, το Masterpass απλοποιεί την εμπειρία της διαδικασίας του check out.
Το Masterpass είναι ήδη διαθέσιμο σε εκατοντάδες χιλιάδες online εμπόρους ή μέσω εφαρμογών για κινητές συσκευές (in-app), συμπεριλαμβανομένων μεγάλων brand names παγκοσμίως. Έτσι και στην Ελλάδα, το Masterpass είναι ήδη διαθέσιμο σε περισσότερους από 5.000 online εμπόρους.
Πλέον, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία Masterpass σε περισσότερα από πέντε εκατομμύρια εμπορικά σημεία, σε 77 διαφορετικές χώρες, στα οποία γίνονται δεκτές οι ανέπαφες συναλλαγές. Η δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις Η.Π.Α., για ιδιοκτήτες συσκευών Android.
Μέσω της τράπεζας ή του εκδότη που έχετε επιλέξει
Το Masterpass δίνει τη μοναδική δυνατότητα στους συνεργάτες (εκδότες) της Mastercard να προσφέρουν πλήρως ψηφιακές λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους, και με τη σήμανση της τράπεζάς (εκδότη). Περισσότεροι από 80 εκ. λογαριασμοί θα ενεργοποιηθούν αυτομάτως μέσω των συνεργατών-εκδοτών, καθώς η υπηρεσία θα γίνεται διαθέσιμη σταδιακά ανά τον κόσμο. Η αναβαθμισμένη λειτουργικότητα ψηφιακών πληρωμών, βοηθάει τους εκδότες ψηφιακών wallets να διαφοροποιήσουν υπάρχοντα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων και mobile τραπεζικών εφαρμογών, ενσωματώνοντας λειτουργίες ψηφιακών πληρωμών, αλλά και νέες υπηρεσίες, όπως alerts αγορών και εξαργύρωση πόντων μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης.
Στους συνεργάτες οι οποίοι υποστήριξαν και αναβάθμισαν την εμπειρία Masterpass στις Η.Π.Α., μεταξύ πολλών άλλων, περιλαμβάνονται και οι Bank of America, Capital One, Central Bank και Citi.
Η εφαρμογή των λύσεων πληρωμών Masterpass από εκδότες ψηφιακών wallets στις Η.Π.Α. θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο. Η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή/Αφρική θα είναι οι επόμενες αγορές, όπου οι ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών Masterpass θα εφαρμοστούν έως το τέλος του 2016.
Ο Craig Vosburg, Πρόεδρος της Mastercard στη Β. Αμερική, δήλωσε σχετικά: «Έχοντας ένα δίκτυο δισεκατομμυρίων κατόχων καρτών ανά τον κόσμο, συνεργαζόμαστε με εκδότες και εμπόρους, για να διασφαλίσουμε ότι προσφέρουμε ψηφιακές πληρωμές, οι οποίες ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών, για μία φιλική και ασφαλή εμπειρία πληρωμών, τόσο τώρα, όσο και στο μέλλον». «Η επέκταση του Masterpass αντιπροσωπεύει μία σημαντική εξέλιξη της δραστηριότητάς μας. Ενσωματώνουμε τις πληροφορίες και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τις ψηφιακές λύσεις πληρωμών, τροφοδοτώντας ένα ευρύ φάσμα εμπορικών και καταναλωτικών εμπειριών», συμπλήρωσε.
Εξέλιξη της εταιρικής ταυτότητας
Η ψηφιοποίηση των εμπορικών διαδικασιών και η αυξημένη συνδεσιμότητα των καταναλωτών, οδηγούν την ψηφιακή μετάβαση, η οποία θα προσφέρει απρόσκοπτες επιλογές πληρωμών. Αντανακλώντας την ετοιμότητα και την αισιοδοξία της για τη συγκεκριμένη αλλαγή, η Mastercard παρουσιάζει την εξέλιξη της εταιρικής της ταυτότητας – πιο απλή και σύγχρονη, συμβαδίζοντας με τον ολοένα και περισσότερο ψηφιακό κόσμο. Η εταιρική ταυτότητα σηματοδοτείται από το νέο σήμα (logo) και εξελίσσεται μέσα από ένα ολιστικό σχεδιασμό, που θα φέρει τη διορατική, εκλεπτυσμένη και χωρίς αποκλεισμούς έκφραση του brand, σε όλα τα σημεία του κόσμου.
«Η Mastercard είναι ένα από τα μοναδικά brands που είναι αμέσως αναγνωρίσιμα ανά τον κόσμο» δήλωσε ο Raja Rajamannar, chief marketing and communications officer της Mastercard. «Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στο νέο αυτό ψηφιακό κόσμο, όπου οι επιχειρήσεις κινούνται πιο γρήγορα από ποτέ, θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε και να εξελίξουμε το εμπορικό μας σήμα σε ένα δημιουργικό, απλό και κομψό σχεδιασμό, αλλά αδιαμφισβήτητα Mastercard» συμπλήρωσε.