Παρουσίαση της στρατηγικής και των τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει ειδικά για τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης πραγματοποίησε η Microsoft Ελλάς σε εκδήλωση με τίτλο «Multiple Screens, One Experience», που έλαβε χώρα σήμερα, Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Capsis.
Ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης Knut Aasrud (General Manager Communication Sector, Microsoft EMEA), απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του συγκεκριμένου κλάδου, ανέδειξε τη στρατηγική σημασία της επένδυσης στην καινοτομία και τις πολλαπλές ευκαιρίες ανάπτυξης νέων πρωτοποριακών υπηρεσιών, που αξιοποιούν το συνδυασμό των δυνατοτήτων του λογισμικού και της ευελιξίας του διαδικτύου μαζί με την πολυμορφία των συσκευών.
Στο επίκεντρο του οράματος της Microsoft εντοπίζεται η στρατηγική των 3 οθονών αλλά και η στρατηγική του γνωστού «σύννεφου» (3 screens & cloud strategy) που εκφράζει την προοπτική της ενοποιημένης εμπειρίας που το κοινό δύναται να απολαμβάνει μέσα από το κινητό τηλέφωνο, την τηλεόραση και τον υπολογιστή.
Το κοινό της εκδήλωσης ενημερώθηκε εκτενώς για τα πλεονεκτήματα των εφαρμογών της Microsoft, αλλά και για τη σημασία της στρατηγικής αυτής συμμαχίας ώστε να μπορούν οι εταιρίες που ανήκουν στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών και των ΜΜΕ να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει επιτυχημένα case studies και να γνωρίσει τις νέες τάσεις, όπως αυτές καταγράφονται μέσα από τις στρατηγικές επιλογές των ομίλων MME παγκοσμίως.
Την κεντρική εισήγηση ακολούθησε ένα πάνελ συζήτησης με θέμα «Πλατφόρμες Νέας Γενιάς» στο οποίο συμμετείχαν ο Ανδρέας Κουρής (ιδιοκτήτης του Mad TV), ο Αντώνης Κεραστάρης (γενικός διευθυντής της hellas online) και ο Helge Hoibraten (business manager της TV2 Norway).
Οι πλατφόρμες νέας γενιάς MSN και Windows Live, καθώς και για το Microsoft Mediaroom, ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν στο πάνελ, ενώ στις παράλληλες συνεδρίες που πραγματοποιήθηκαν ξεχωριστά για τις εταιρίες Τηλεπικοινωνιών και τις εταιρίες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα στελέχη της Microsoft ανέδειξαν την επιπρόσθετη αξία των λύσεων της εταιρίας, όπως το Microsoft Surface, την τεχνολογία Tag, αλλά και την πλατφόρμα Azzure.