Η MLS ανακοινώνει την είσοδό της στην αγορά της Αλβανίας, την τέταρτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται μετά από την Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία. Η Αλβανία, με πληθυσμό 2.8 εκ. αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο. Στη γειτονική χώρα θα πουλάει όλα τα κινητά και τα tablets της, συμπεριλαμβανομένου του MLS Easy που προορίζεται κυρίως για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας.
Για να προσελκύσει πελάτες, η εταιρία μετέφρασε το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy και στην Αλβανική γλώσσα. Επίσης, τόσο τα MLS smartphones και tablets όσο και το MLS Easy ενσωματώνουν στα Αλβανικά την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στην Αλβανία, και – όταν ζητείται – να πλοηγούνται σε αυτά. Η εταιρία θα εξετάσει στο εγγύς μέλλον την πιθανότητα να αναπτύξει στην αλβανική γλώσσα και την αναγνώριση φωνής.
[irp][/irp]
Η MLS θα συνεργαστεί με την ελληνικών συμφερόντων Αλβανική εταιρεία DSA Digital Systems shpk η οποία θα διανέμει τα προϊόντα στην Αλβανική αγορά. Με τη σειρά της, η DSA θα συνεργαστεί με τους τοπικούς παρόχους για να προωθήσουν το Easy. Επιλέχτηκε το Easy επειδή θα δοθεί η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στην Αλβανία είναι πάρα πολλοί) στο 4G, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων.
Φυσικά, τα κινητά θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Αλβανίας και την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Elektro-servis Albania.
Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού από τις οποίες η εταιρεία προσδοκά σημαντική ανάπτυξη. Το ποσοστό των εξαγωγών στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, αναμένεται από την φετινή κιόλας χρήση να είναι διψήφιο.
[irp][/irp]