Dominos Pizza Greece, Μπράβο για την άμεση ανταπόκριση μέσω Twitter

Συχνά – πυκνά μέσα από τα blogs αλλά και τα social media πέφτει αρκετό “κράξιμο” κατά εταιριών για κακή εξυπηρέτηση των πελατών κλπ. Και εμείς κατά καιρούς έχουμε κρίνει αρνητικά εταιρίες για διάφορους λόγους, όπως επίσης δεν ξεχνάμε να γράφουμε και για τα θετικά στοιχεία που εντοπίζουμε καθημερινά στις συναλλαγές μας.

Μέσα από αυτό το post θα ήθελα να στείλω ένα “μπράβο” στη Dominos Pizza, για την ταχύτατη ανταπόκρισή της την προηγούμενη εβδομάδα.

Παρασκευή βράδυ και παραγγέλνουμε πίτσα από Dominos μέσω του e-food.gr, κάνοντας το λάθος να επιλέξουμε “λεπτή και τραγανή ζύμη”, αντί “italian style”, λόγω κεκτημένης ταχύτητας προφανώς.

Η πίτσα ήρθε στην ώρα της και η ζύμη δεν ήταν αυτή που περιμέναμε να φάμε.

Έτσι, ανοίγω το Twitter και “ποστάρω” ένα tweet γράφοντας στη Dominos Pizza Greece ότι παραγγείλαμε την τάδε πίτσα και ότι η ζύμη ήταν απαίσια.

Το tweet αυτό το πόσταρα στις 10:02 μμ. Μόλις 16 λεπτά αργότερα παίρνω απάντηση από την Dominos μέσω Twitter «λυπούμαστε πολύ για το περιστατικό 🙁 Θες να μας στείλεις το τηλέφωνο σου σε DM ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σου;»

Ακολούθησε τηλεφωνική επικοινωνία λίγα λεπτά μετά, όπου η ευγενέστατη εκπρόσωπος της Dominos μου εξήγησε ότι έπρεπε να επιλέξουμε την italian style ζύμη και όχι την λεπτή και τραγανή, προτείνοντας να μας στείλει νέα πίτσα εκείνη τη στιγμή.

Ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα η άμεση ανταπόκριση. Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα ότι θα λάβω απάντηση στο tweet μου, αλλά όχι το ίδιο βράδυ, αλλά την επόμενη μέρα το πρωί ας πούμε.

Ένα μπράβο, λοιπόν, από εμάς στην Dominos Pizza Greece, γιατί, επαναλαμβάνω, πρέπει να λέμε και τα θετικά!

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.