Το εξειδικευμένο πρόγραμμα Customer Experience, που σχεδίασε η OTEAcademy ειδικά για τους εργαζόμενους της tripsta (airtickets®, travelplanet24, tripsta), παρουσίασαν ο κ. Βασίλης Βασιλειάδης, Training Director της OTEAcademy και η κα Κέλλυ Παναγιωτίδου, Human Resources Director της Tripsta, στο HR in Action, το μεγαλύτερο συνέδριο Διεύθυνσης Προσωπικού.
Η tripsta, έχοντας αντιληφθεί τη σπουδαιότητά του Customer Experience, ενέταξε την πελατοκεντρική φιλοσοφία τόσο στην εταιρική της κουλτούρα, όσο και την στρατηγική της ως βασικό πυλώνα. Μέσω της παρουσίασης με τίτλο “Take off your Branded Customer Experience with HR”, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν το σχεδιασμό της νέας στρατηγικής της tripsta και την υλοποίησή της με τη συμβολή του HR της εταιρείας και του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης εργαζομένων της OTEAcademy.
Η OTEAcademy ως ενεργό μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association) από το 2012, ειδικεύεται στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων που απαντούν στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και έχουν ως στόχο την κατανόηση της έννοιας Branded Customer Experience Excellence, τη συστηματική δημιουργία θετικών εμπειριών στους Πελάτες, την αποδοχή ότι η Εμπειρία Πελάτη αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα επόμενα χρόνια και την εδραίωση της Εμπειρίας Πελάτη ως εργαλείο προσωπικής και ομαδικής ανάπτυξης.
Με 10 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη και εξέλιξη των ανθρώπων μέσα από την επαγγελματική εκπαίδευση, 5 Certified Master Practitioners από το Academy of Service Excellence (UK), 7 Professional Customer Experience Trainers και υψηλή τεχνογνωσία στο Customer Experience, η OTEAcademy προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής και εκπαίδευσης, απαραίτητες για κάθε brand που ονειρεύεται να πρωταγωνιστήσει στις καρδιές των πελατών του.