Τα καταστήματα Public παρουσίασαν πρόσφατα την κοινότητα «Public Book Face», μία κοινότητα για το βιβλίο που υλοποιήθηκε με αφορμή την εκστρατεία για το βιβλίο 2011.
Την εφαρμογή μπορείτε να δείτε στη σελίδα «Public Book Face» στο Facebook, η οποία έχει στόχο να αποτελέσει σημείο συνάντησης των φίλων του βιβλίου.
Η καινοτομία της σελίδας έγκειται στις διευρυμένες εφαρμογές που μπορεί κανείς να βρει σε σχέση με μία συνηθισμένη σελίδα Facebook. Συγκεκριμένα, στο Public Book Face οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δουν τις εξής ενότητες:
- Βιβλιοθήκη: Η ενότητα αυτή περιέχει 150.000 διαρκώς ανανεωνόμενους τίτλους βιβλίων, ενώ μπρορείτε να βλέπετε πληροφορίες για συγγραφείς και βιβλία
- Ράφι: Ο αναγνώστης διαμορφώνει, όπως επιθυμεί, το δικό του ψηφιακό ράφι επιλέγοντας από τα βιβλία της βιβλιοθήκης. Αντίστοιχα, δίνεται η δυνατότητα να περιηγηθεί στα ράφια των φίλων του και να δει τι έχουν να του προτείνουν
- Φίλοι της εκστρατείας: Εδώ μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με συγγραφείς και δημιουργούς, να μάθει για το έργο τους και να διαβάσει τα δικά τους αποφθέγματα για το βιβλίο
- Διαγωνισμοί και Ψηφοφορίες γύρω από το βιβλίο διοργανώνονται τακτικά
- Συζητήσεις: Στην ενότητα αυτή ο αναγνώστης μπορεί να προτείνει θέματα προς συζήτηση και φυσικά να συμμετέχει και σε συζητήσεις
- Top 10: Εδώ μπορεί κανείς να ενημερωθεί για ευπώλητους τίτλους βιβλίων, όπως αυτοί δημοσιεύονται στον Τύπο και να συμβουλευτεί τις ειδικές κατηγορίες βιβλίων που περιλαμβάνουν τον συγγραφέα του μήνα, τα must read books ή βιβλία που έχουν βραβευτεί με Nobel
- Βιβλιο-ρήσεις διάσημων και μη συγγραφέων
Κύρια επιδίωξη της κοινότητας «Public Book Face» είναι να δημιουργήσει ενδιαφέρον γύρω από το βιβλίο και να λειτουργήσει ως χώρος διαλόγου για αναγνώστες και μη. Στο καλαίσθητο ψηφιακό περιβάλλον της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για τις εξελίξεις στο χώρο του βιβλίου και να καταχωρίσει τα βιβλία που έχει διαβάσει ή πρόκειται να διαβάσει, αλλά και να αλληλεπιδράσει με άλλους χρήστες.