To Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, διακρίθηκε ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές από όλο τον κόσμο για το τελικό στάδιο των Παγκόσμιων Βραβείων Λιανεμπορίου (World Retail Awards), του διεθνή θεσμού βραβείων ο οποίος αναγνωρίζει και επιβραβεύει τα best practices στο λιανεμπόριο παγκοσμίως. Πρόκειται για Διπλή Διάκριση για το Public στις κατηγορίες Retail Employer of the Υear & Outstanding Store Design.
Πιο συγκεκριμένα το Public έχει διακριθεί:
Στην κατηγορία Retail Employer of the Year για την καινοτόμα πλατφόρμα Idea Management που δημιούργησε για τους ανθρώπους του:
Το Idea Management είναι μία πλατφόρμα εσωτερικής επικοινωνίας η οποία αναπτύχθηκε από το Public. Πρόκειται για ένα online εργαλείο, που στοχεύει στο να ακούει η εταιρία τη φωνή όλων των υπαλλήλων της, σε όποια πόλη και αν αυτοί βρίσκονται, στα 55 καταστήματά της σε Ελλάδα και Κύπρο και στα κεντρικά της γραφεία. Η πλατφόρμα Idea Management ξεκίνησε το 2018 με σκοπό να αξιοποιεί ιδέες εσωτερικά από τον οργανισμό, ανεξαρτήτως θέσης και ιεραρχίας. Στον πρώτο κύκλο του Idea Management κατατέθηκαν 122 ιδέες από τους εργαζόμενους και υλοποιήθηκαν 3 νικητήριες ιδέες, οι οποίες έδωσαν λύση στα challenges που τέθηκαν για τη δημιουργία μιας paperless εταιρείας και για το λανσάρισμα μιας νέας εμπορικής υπηρεσίας. Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει ο νέος κύκλος του Idea Management.
Στην κατηγορία Outstanding Store Design (για καταστήματα πάνω από 1200 τ.μ.) για το νέο κατάστημα της αλυσίδας στην Κύπρο, στo Nicosia Mall:
Το εντυπωσιακό κατάστημα επιφάνειας 1700 τ.μ., αντικατοπτρίζει απόλυτα τη στρατηγική της εταιρείας για τη δημιουργία του retail του αύριο και ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις στο retail. Στη δομή του νέου καταστήματος προεξέχοντα ρόλο έχει η επιβλητική βιβλιοθήκη ύψους 9 μέτρων, μοναδική σε εμπορικό κατάστημα όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η οποία φιλοξενεί πάνω από 15.000 επιλεγμένους τίτλους και συνολικά περισσότερα από 150 χιλιάδες βιβλία. Την παρουσία της βιβλιοθήκης συμπληρώνουν μία σειρά από διαδραστικές ζώνες σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, στο 6ο κατάστημα της εταιρίας στην Κύπρο.
Το Public θα διαγωνιστεί στον τελικό της διοργάνωσης μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες και γνωστά πολυκαταστήματα από την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και τις Η.Π.Α.
Οι νικητές των World Retail Awards θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο του World Retail Congress που θα διεξαχθεί στο Άμστερνταμ στις 16 Μαΐου 2019.