Mε επτά υψηλού κύρους Βραβεία Lions διακρίθηκε φέτος η διαφήμιση “Ostrich” της Samsung για τη δημιουργική υπεροχή της. Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Lions των Καννών (Cannes Lions International Festival of Creativity) περιλαμβάνει 8 ημέρες με ομιλίες και σεμινάρια, με αποκορύφωμα την πολυπόθητη τελετή βράβευσης Lions, στην οποία οι κορυφαίες δημιουργικές δουλειές από τη βιομηχανία της διαφήμισης, του marketing, της παραγωγής ταινιών, της μόδας και της τεχνολογίας διακρίνονται για τις πρωτοποριακές δημιουργίες τους.
Η Χρυσή Στρουθοκάμηλος
Οι δημιουργικές προσπάθειες της Samsung Electronics έλαβαν κορυφαία βαθμολογία για τη διαφήμιση της ναυαρχίδας Galaxy S8, “Ostrich”, η οποία κέρδισε τρία χρυσά βραβεία, δύο ασημένια και δύο χάλκινα. Η Samsung κέρδισε τα χρυσά βραβεία στην κατηγορία κινηματογραφικών ταινιών και συγκεκριμένα για καλύτερη σκηνοθεσία, animation και οπτικά εφέ.
Το διαφημιστικό σποτ δείχνει μία στρουθοκάμηλο που μαθαίνει να πετάει, αφού φορέσει το Samsung Gear VR ξεκινώντας έναν εικονικό προσομοιωτή πτήσης. Η καμπάνια #DoWhatYouCant και το διαφημιστικό “Ostrich” αναδεικνύουν τη βασική ανάγκη του ανθρώπου να εξερευνήσει πέρα από αυτό που είναι φυσιολογικό και αποδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τα όρια και να πραγματοποιήσουν το αδύνατο.