Η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι ανήλθε στην 6η θέση στη λίστα των “Best Global Brands 2017” της Interbrand, με την αξία της μάρκας να φτάνει τα 56,2 δισ. δολάρια σημειώνοντας άνοδο κατά μία θέση και αύξηση της τάξης του 9% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ως μια παγκόσμια εταιρεία που κάνει συνεχώς νέα βήματα, η Samsung συγκαταλέγεται στα τα 10 καλύτερα brands στην κατάταξη των Interbrand από το 2012 έως το 2017, επιδεικνύοντας συνεχή ανάπτυξη της αξίας του brand της.
Το φετινό επίτευγμα έχει ιδιαίτερη σημασία, δεδομένων ορισμένων προκλήσεων που η Samsung αντιμετώπισε και υπερνίκησε τη χρονιά που πέρασε. Για παράδειγμα, η Interbrand, στην αξιολόγησή της ανέφερε μεταξύ διαφόρων παραγόντων, την υποδειγματικά γρήγορη ανάκαμψη της Samsung μετά το θέμα του Galaxy Note7, την επιτυχημένη παρουσίαση των προϊόντων – ναυαρχίδες και τη συνεχή, εξαιρετική οικονομική της απόδοση.
Ειδικότερα, το τμήμα κινητής τηλεφωνίας της Samsung επιβεβαίωσε την ηγετική του θέση στην αγορά μέσω του επιτυχημένου λανσαρίσματος του Galaxy S8. Το τμήμα κατασκευής καρτών μνήμης της Samsung σημείωσε επίσης μια δυναμική πορεία, καθώς τα κέρδη-ρεκόρ συνέβαλλαν στην αύξηση της αξίας του brand. Το τμήμα ψηφιακών συσκευών της Samsung εισήγαγε καινοτόμα και βραβευμένα νέα προϊόντα, τα οποία αναπτύχθηκαν με βάση εμπεριστατωμένες έρευνες για τους καταναλωτές , όπως το ψυγείο Family Hub και το πλυντήριο AddWash. Το τμήμα Visual Display της Samsung έφερε την πρωτοπορία στην αγορά της τηλεόρασης με τη νέα τηλεόραση QLED καθώς και τη The Frame, μια νέα lifestyle τηλεόραση για το σπίτι.
“Οι προσπάθειές μας να σημειώσουμε ουσιαστική πρόοδο στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων συνέβαλαν στην αύξηση της αξίας του brand”, δήλωσε ο YH Lee, CMO της Samsung Electronics. “Η κατάταξή μας αυτή τη χρονιά είναι ένα θετικό σημάδι που δείχνει ότι οι προσπάθειές μας να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών παγκοσμίως βρήκε απήχηση “.
Τα Καλύτερα Παγκοσμίως Brands της Interbrand για φέτος θα ανακοινωθούν στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου της Νέας Υόρκης στις 27 Σεπτεμβρίου.
Η αύξηση της αξίας του brand της Samsung
Έτος | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 |
Αξία του Brand
(σε εκ. δολάρια) |
32,893 | 39,610 | 45,462 | 45,297 | 51,808 | 56,249 |
Κατάταξη του Brand | 9 | 8 | 7 | 7 | 7 | 6 |