Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε πως για το 2021 οι τηλεοράσεις «The Frame» ξεπέρασαν ένα εκατομμύριο πωλήσεις, αποτελώντας το πρώτο μοντέλο από τη σειρά Lifestyle τηλεοράσεων που σημειώνει τέτοια αποδοχή μέσα σε ένα έτος. Οι συνολικές πωλήσεις των τηλεοράσεων «The Frame», από την κυκλοφορία τους το 2017, αναμένεται να ξεπεράσουν τα δύο εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους, λόγω της μεγάλης ζήτησης στις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης.
«Η “The Frame” δεν είναι απλώς μια τηλεόραση, αλλά ένα προϊόν lifestyle που αναβαθμίζει το χώρο με το σχεδιασμό του και εμπλουτίζει τη ζωή των καταναλωτών με μια εκτενή συλλογή έργων τέχνης», δήλωσε ο Simon Sung, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing του Visual Display Business στη Samsung Electronics. «Συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να ενισχύσουμε όλα όσα προσφέρει η “The Frame”. Μέσω καινοτομιών επιδιώκουμε να ικανοποιήσουμε τις εξελισσόμενες ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών και αποζητούμε διαρκώς ευκαιρίες για συνεργασίες με νέα μουσεία, γκαλερί και καλλιτέχνες ώστε να προσφέρουμε ένα ευρύτερο φάσμα συλλογών στο Art Store».
Το καινοτόμο σχέδιο που συνδυάζει το design με την απόδοση
Η «The Frame» είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της σειράς Lifestyle τηλεοράσεων της Samsung. Από την πρώτη κυκλοφορία της το 2017, ο σχεδιασμός, τα χαρακτηριστικά και το μέγεθος της εξελίσσονται, αντανακλώντας τις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και ανάγκες με βάση τον τρόπο ζωής των καταναλωτών. Η τηλεόραση έχει ενσωματώσει ιδανικά τις νέες τάσεις προσφέροντας ένα συνδυασμό design και απόδοσης, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων.
Η καινοτομία στην ποιότητα εικόνας και η συμβατότητα με τις τάσεις των καταναλωτών ωθούν τη Samsung να βελτιώνει συνεχώς την τηλεόραση «The Frame» ενώ το 2020, η εταιρία πρόσθεσε την τεχνολογία εικόνας QLED για να προσφέρει πιο ζωντανές εικόνες. Η τηλεόραση ενσωματώνει επίσης έναν αισθητήρα φωτεινότητας που προσαρμόζει το επίπεδο φωτεινότητας ανάλογα με το περιβάλλον, ώστε οι θεατές να μπορούν να απολαμβάνουν πλήρως βελτιστοποιημένες εικόνες και βίντεο. Τον Ιούλιο του 2021, η Samsung κυκλοφόρησε μια έκδοση 85 ιντσών, επομένως η «The Frame» είναι πλέον διαθέσιμη σε πέντε διαφορετικά μεγέθη (32″, 55″, 65″, 75″, 85″) για να ικανοποιήσει διαφορετικά lifestyles και οικιακούς χώρους. Παράλληλα, η φετινή έκδοση προσφέρει ένα λεπτό πλαίσιο 24,9 χιλιοστών, που ισοδυναμεί με το μισό πλάτος συγκριτικά με το περσινό μοντέλο, προσθέτοντας κομψότητα στο χώρο με πλαίσια διαθέσιμα σε διάφορα χρώματα. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο τύπους προσαρμόσιμων πλαισίων: λευκό, καφέ ή teak πλαίσιο και το Beveled, διαθέσιμο σε λευκό ή κόκκινο. Η «The Frame» μπορεί να τοποθετηθεί στον τοίχο για εμφάνιση που θυμίζει γκαλερί ή σε TV stand.
Art Store: Εμπλουτισμένο περιεχόμενο και στρατηγικές συνεργασίες
Εκτός από τη μοναδική και μοντέρνα σχεδίασή της, βασικό χαρακτηριστικό της τηλεόρασης είναι η ενσωματωμένη συνδρομητική πλατφόρμα τέχνης Art Store. Όταν η συσκευή είναι εκτός λειτουργίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Ambient mode για προβολή έργων τέχνης από μια εντυπωσιακή βιβλιοθήκη του Art Store.
Το Art Store προσφέρει περισσότερα από 1.500 έργα τέχνης από παγκοσμίου φήμης μουσεία και γκαλερί, όπως το Μουσείο Ερμιτάζ στη Ρωσία, το Λούβρο στη Γαλλία και το Μουσείο Πράδο στην Ισπανία. Μέσω συνεργασιών, η Samsung διεύρυνε τη συλλογή του Art Store ενσωματώνοντας μοναδικά έργα τέχνης από ανερχόμενους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο, όπως η Magnum Photos, μια παγκόσμια ομάδα φωτορεπόρτερ και πιο πρόσφατα, ο κορυφαίος οίκος καλλιτεχνικής φωτογραφίας YellowKorner, ζωντανεύοντας τα έργα τέχνης χάρη στην ποιότητα εικόνας QLED της τηλεόρασης «The Frame». Με ενσωματωμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, η έκδοση 2021 της lifestyle τηλεόρασης της Samsung αναλύει τα μοτίβα επιλογών και στιλ των καταναλωτών, προτείνοντας νέα έργα τέχνης. Ακόμη, προσφέρει σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα αποθήκευσης με 6 GB σε σύγκριση με προηγούμενες εκδόσεις που πρόσφεραν 500 MB. Πλέον μπορεί να αποθηκεύσει έως και 1.200 φωτογραφίες σε ανάλυση 4K, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επιλέξουν περισσότερα έργα τέχνης για να δημιουργήσουν τη δική τους εξατομικευμένη γκαλερί.