SEO Workshop σήμερα στο Nixon

Η ώρα έφτασε για το πρώτο SEO Workshop, που θα διεξαχθεί σήμερα το απόγευμα στο Nixon (Αγησιλάου 61β, Κεραμεικός), για να μιλήσουμε για ένα trend που έγινε αναγκαιότητα για επιχειρήσεις, publishers και individuals. Για όσους έχουν blog ή website, το SEO είναι οι τεχνικές βελτιστοποίησης ενός site προκειμένου να αυξηθεί η επισκεψιμότητα μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.

Το workshop απευθύνεται σε επιχειρήσεις και individuals, ενώ μιας και είναι η πρώτη συνάντηση, το επίπεδο των συζητήσεων δεν θα κινηθεί σε εξαιρετικά advanced επίπεδο.

Ακολουθεί το πρόγραμμα του workshop:

  • 17:30 – 18:00 – Προσέλευση
  • 18:00 – 18:30 – Εισαγωγή στο Search Marketing & SEO
    Ο Κώστας Μάντζιαρης, CEO της Mindworks, παρουσιάζει τις βασικές γνώσεις που χρειάζεται κανείς για την κατανόηση του Search Marketing. Αναφέρεται γενικότερα στην αναζήτηση και συγκεκριμένα στον τρόπο λειτουργίας των σχετικών μηχανών.

    Θα αναλυθεί όλη η διαδικασία που ακολουθείται σε ένα Search Engine Optimization (SEO) project, από την αρχική στοχοθεσία, την ανάλυση ανταγωνισμού, το keyword research, τη σωστή συγγραφή του κειμένου, το επιτυχημένο navigation, μέχρι και σημαντικά «τεχνικά» θέματα σχετικά με τον κώδικα του website, τα tags κλπ.

    Σκοπός είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες γνώση όλων των βημάτων που θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να αποκτήσουν ένα search friendly website που θα μπορεί να επιτύχει υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

  • 18.45 – 19.10 – SEO Tools
    Tα links είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας που λαμβάνει υπόψη της μια μηχανή αναζήτησης για να κατατάξει ένα site στα οργανικά της αποτελέσματα. Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί από στέλεχος της Google Ελλάς και θα επικεντρωθεί σε εργαλεία, όπως Website Optimizer, Analytics & Webmaster Central.
  • 19:15 – 19:40 – SEO για Blogs
    O Στέφανος Κωφόπουλος μιλάει για το SEO σε blogs και μας παρουσιάζει το case study του pestaola.gr και πως μέσα από τις μηχανές αναζήτησης κατάφερε σταδιακά να αυξήσει την επισκεψιμότητα του blog του.
  • 19:45 – 20:15 – A Search Marketing Case study
    O Γιώργος Βαρέλογλου παρουσιάζει το case study ενός brand που χρησιμοποίησε τις μηχανές αναζήτησης με στόχο την αύξηση των retail πωλήσεων και την αύξηση του awareness για τα προϊόντα του.

[via]

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.