Πριν από τρεις εβδομάδες μου έμεινε η μύτη από το πενάκι στο P990i μου χαμηλά μέσα στην υποδοχή. Το πενάκι αποτελείται από τρία μέρη, τα οποία βιδώνονται το ένα με το άλλο. Η μύτη λοιπόν ξεδιβώθηκε, δε το πήρα είδηση κι έτσι μια μέρα έμεινε μέσα, σε σημείο μάλιστα που να μου μπλοκάρει την ασφάλεια που έχει το P990i για κλείδωμα και ξεκλείδωμα του πληκτρολογίου. Το γύρισα από την ανάποδη, άρχισα να το χτυπάω, μπας και καταφέρω να το ανεβάσω. Το ανέβασα πολύ λίγο, σε σημείο όμως που απελευθερώθηκε η ασφάλεια για κλείδωμα/ξεκλείδωμα των πλήκτρων.
Επόμενο βήμα ήταν να πάρω τηλέφωνο στo Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Ericsson, στο 80111810810. Από εκεί μου είπαν να το πάω σε εξουσιοδοτημένο service, προκειμένου να ανοίξουν τη συσκευή και να αφαιρέσουν τη μύτη από το πενάκι. Μου έδωσαν τα στοιχεία του κοντινότερου service στην περιοχή μου και το πήγα χθες το μεσημέρι που βρήκα χρόνο.
Ο υπεύθυνος εκεί με ενημέρωσε ότι το κόστος για την αφαίρεση είναι 20 ευρώ. Τον ρώτησα ότι εφόσον η συσκευή μου καλύπτεται ακόμη από εγγύηση, για ποιο λόγο να επιβαρυνθώ το κόστος; Μου απάντησε ότι αυτό για την εταιρεία είναι “σφάλμα χρήστη”, χωρίς φυσικά να είναι έτσι όπως μου είπε [προσωπική του άποψη] και προχώρησε στο άνοιγμα της συσκευής και στην αφαίρεση της μύτης από το πενάκι, διαδικασία η οποία δεν κράτησε περισσότερα από τρία λεπτά.
Πλήρωσα 20 ευρώ [16.81 + ΦΠΑ 19%], μου έκοψε απόδειξη και έφυγα.
Απαράδεκτη τακτική αγαπητή Sony Ericsson! Στην τελική αυτό δεν έγινε με δική μου υπαιτιότητα, εκτός και αν η Sony Ericsson θεωρεί τόσο μ*****ς τους κατόχους των επαγγελματικών τηλεφώνων της, οι οποίοι άλλη δουλειά δεν έχουν από το να βιδώνουν και να ξεβιδώνουν τα πενάκια. Και στην τελική για ποιο λόγο ένα πενάκι να αποτελείται από τρία βιδωτά μέρη και όχι ένα;