Χθες σας ενημερώσαμε για την προσφορά της Cosmote να προσφέρει από 1.500 λεπτά κάθε ημέρα στους συνδρομητές της σε Κεφαλονιά και Ιθάκη για μία εβδομάδα, για κλήσεις προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.
Η προσφορά αυτή έγινε από την εταιρία λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες ανάγκες για επικοινωνία των κατοίκων στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη που έχουν πληγεί από τον σεισμό της προηγούμενης Κυριακής και αφορά συνδρομητές συμβολαίου και καρτοκινητής (What΄s Up κλπ).
Ωστόσο η φίλη Μαρία που μας ενημέρωσε χθες για την προσφορά, προτού ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία, επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και μας είπε ότι ενώ δεν είχε μιλήσει καλά-καλά ούτε μία ώρα, έλαβε γραπτό μήνυμα που την ενημέρωνε ότι τα δωρεάν 1.500 λεπτά εξαντλήθηκαν, με αποτέλεσμα να χρεώνεται κανονικά για τις κλήσεις που έκανε σε δίκτυα σταθερής και κινητής.
Η ίδια έστειλε μήνυμα στη σελίδα του What΄s Up στο Facebook, εξηγώντας τι συνέβη και ρωτώντας αν ισχύουν τελικά τα 1.500 λεπτά, απ΄όπου την ενημέρωσαν ότι θα την καλέσουν από το τμήμα εξυπηρέτησης συνδρομητών της εταιρίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι και άλλα άτομα αναφέρουν ότι ενώ μίλησαν πολύ λίγο, έλαβαν μήνυμα ότι τα λεπτά έχουν εξαντληθεί.
Πράγματι, επικοινώνησαν από το τμήμα εξυπηρέτησης συνδρομητών με την φίλη μετά από λίγη ώρα και την ενημέρωσαν ότι όταν συμπληρώνονται 24 ώρες και “μηδενίζονται” τα 1.500 λεπτά, χρειάζεται μισή ώρα έως ότου ενεργοποιηθούν τα νέα 1.500 λεπτά (υπενθυμίζω ότι η εταιρία προσφέρει 1.500 λεπτά για κλήσεις κάθε ημέρα για μία εβδομάδα).
Αυτό φυσικά είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει, να χρειάζεται δηλαδή μισή ώρα όταν συμπληρώνονται 24 ώρες κάθε μέρα για να ενεργοποιηθούν εκ νέου τα 1.500 λεπτά, αφού κάτι τέτοιο δημιουργεί σύγχυση στους συνδρομητές, ενώ πολλοί θα την πατήσουν νομίζοντας ότι έχουν διαθέσιμα λεπτά ομιλίας και θα δουν λίγη ώρα μετά ότι η κάρτα τους… τελείωσε.
Έχω αναφέρει το θέμα στο Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της Cosmote, απ΄όπου περιμένουμε επίσημη απάντηση.
Το μήνυμα που έλαβε η φίλη με το οποίο ενημερώθηκε ότι τα 1.500 λεπτά προς όλα τα δίκτυα τελείωσαν.
Το μήνυμα όπως βλέπετε περιέχει και “διαφήμιση” για ενεργοποίηση 120 λεπτών με 5 ευρώ.
Η επικοινωνία που είχε η φίλη με το What΄s Up μέσω Facebook:
Το μήνυμα που έλαβε για την ανανέωση των 1.500 λεπτών ομιλίας.
Τα μηνύματα που έχω “μαυρίσει” αφορούν άλλες υπηρεσίες που έχει ενεργοποιήσει, εκτός προσφοράς.