Δυνατότητα επικοινωνίας με περισσότερους από 1.000.000 Έλληνες Sports Fans έχουν πλέον οι διαφημιζόμενοι που θέλουν να επικοινωνήσουν με το αντρικό κοινό μέσω του νέου εξειδικευμένου καναλιού στόχευσης της Thinkdigital, με την ονομασία Sports Fans Channel. Το κανάλι στόχευσης Sports Fans απαρτίζουν μερικά από τα δημοφιλέστερα ελληνικά Αθλητικά Online Μέσα.
Τα sites του Sports Fans Channel
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, διευθύνων σύμβουλος της Thinkdigital, δήλωσε σχετικά: «Ένα από τα πιο δύσκολα και ακριβά target groups για να βρεις στα άλλα μέσα γίνεται τώρα διαθέσιμο μαζικά μέσω του Sports Fans Channel της Thinkdigital».
Σχετικά με τη thinkdigital
Η thinkdigital, το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη παρέχει σε διαφημιστές και διαφημιζομένους υπηρεσίες που επιτρέπουν τη στοχευμένη επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν. H thinkdigital είναι επίσης ο επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του MSN & των προϊόντων Windows Live, στην Ν.Α. Ευρώπη.