Times: Πτώση επισκεψιμότητας μετά την εφαρμογή συνδρομητικού μοντέλου

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που οι “Times” αποφάσισαν να κάνουν απαραίτητη την επί πληρωμή εγγραφή χρηστών, προκειμένου ο κόσμος να έχει πρόσβαση στα online άρθρα τους. Πόσο όμως αυτό επηρέασε την επισκεψιμότητα της σελίδας;

Σύμφωνα με μετρήσεις της “Guardian”, οι Times εχουν χάσει το 90% των επισκεπτών τους!

Φυσικά είναι αναμενόμενο να παρουσιαστεί πτώση μετά από μια τέτοια κίνηση. Όμως τα νούμερα είναι πολύ ανησυχητικά και ίσως να κάνουν την εφημερίδα να ξανασκεφτεί τις προοπτικές πρόσβασης στους χρήστες, επί πληρωμή και μη.

Προσωπικά πιστεύω ότι τέτοιες κινήσεις δύσκολα θα βγουν σε καλό για τις εφημερίδες και γενικότερα τα media που θα επιχειρήσουν να “παίξουν” online με συνδρομητικά μοντέλα. Είμαι περίεργος να δω κατά πόσο θα πιάσουν ή όχι τα συνδρομητικά μοντέλα που δοκιμάζουν και οι ελληνικές εφημερίδες.

Για παράδειγμα, η εφημερίδα “Το Βήμα” που διαθέτει premium online έκδοση, όπου μπορεί κανείς να διαβάσει την εφημερίδα σε PDF, να σχολιάσει άρθρα, να δει το ιστορικό αρχείο του ΔΟΛ ή να λαμβάνει ειδικό newsletter με ειδήσεις.

Γνωρίζει κανείς πόσοι έχουν εγγραφεί ως συνδρομητές; Εγώ έχω συνδρομή εδώ και μερικούς μήνες, την οποία απέκτησα δωρεάν μέσα από το e-Banking της Εθνικής Τράπεζας, διαφορετικά δεν θα πλήρωνα συνδρομή σε καμία περίπτωση.

[via]

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.