Δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο σε 200 εκατ. ανθρώπους από την ελληνική Upstream

Μία ελληνική εταιρεία τεχνολογίας πρωτοπορεί, αφήνοντας πίσω της ακόμη και το Facebook. Η Upstream, η οποία εξειδικεύεται στις mobile τεχνολογίες, παρέχει δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο σε 215 εκατομμύρια χρήστες smartphones σε πέντε χώρες της Νότιας Αμερικής και της Αφρικής μέσα από τη συνεργασία της με επτά παρόχους κινητής τηλεφωνίας.

upstream logo

Το γεγονός ότι η νέα πλατφόρμα της Upstream, Zero-D, έχει ξεπεράσει τους 200 εκατ. καταναλωτές αποτελεί ορόσημο. Σημειώνεται πως σήμερα, παρά την παγκόσμια κυριαρχία του, το Facebook αναφέρει πως έχει εισαγάγει στο διαδίκτυο «σχεδόν 100 εκατομμύρια χρήστες» σε αναδυόμενες αγορές, δηλαδή λιγότερους από τους μισούς συγκριτικά με την Upstream. Οι πρωτοβουλίες του Facebook σχετικά με τη δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο στις αναδυόμενες αγορές δεν έχουν ευδοκιμήσει, λόγω ρυθμιστικών ζητημάτων, ενώ στην Ινδία η υπηρεσία αποσύρθηκε έπειτα από διαμαρτυρίες και παρέμβαση της κυβέρνησης. Ωστόσο, η Upstream έχει κατορθώσει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του παγκόσμιου ψηφιακού χάσματος, πηγαίνοντας απευθείας στην πηγή – το κινητό τηλέφωνο του χρήστη.  

Η Upstream συνεργάζεται με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας ανά τον κόσμο, για να προσφέρει στους χρήστες τους δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, μέσω μιας υπηρεσίας που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις. Μεταξύ άλλων υπηρεσιών, οι χρήστες απολαμβάνουν δωρεάν και απεριόριστη πρόσβαση σε μια μηχανή αναζήτησης, στην τοπική και διεθνή ειδησεογραφία και σε μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων.

Upstream Zero D Latin America Infographic

Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι το Zero-D εξασφαλίζει στους καταναλωτές συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, ακόμη και αν έχουν μηδενικό υπόλοιπο στους προπληρωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι κυριαρχούν στις αναδυόμενες αγορές. Δεδομένα που εξαντλούνταικαι απουσία δυνατότητας ανανέωσης των data σημαίνει, ότι οι δύο δισεκατομμύρια χρήστες του internet στις αναπτυσσόμενες αγορές δεν είναι online το 50% του χρόνου τους. Η Upstream καταπολεμά άμεσα το πρόβλημα αυτό.

«Σε μεγάλο μέρος του αναπτυσσόμενου κόσμου», σημειώνει ο CEO της Upstream, Guy Krief, «το κινητό τηλέφωνο αποτελεί το μόνο μέσο σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ωστόσο, σε χώρες όπως το Κονγκό, μια καθημερινή δραστηριότητα όπως η ανάγνωση ειδήσεων online, κοστίζει περίπου το 30% του εβδομαδιαίου εισοδήματος ενός νοικοκυριού. Αυτό απλά δεν είναι βιώσιμο».

«Για εμάς, το Zero-D δεν είναι μια απλή εμπορική πρόταση, αλλά αποστολή» δηλώνει ο Krief. «Σχεδιάσαμε μια ανθρωποκεντρική υπηρεσία, που δίνει τη δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους να παραμένουν συνδεδεμένοι. Παράλληλα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τις πηγές εσόδων τους μέσα από τη διαφήμιση, ενώ διαφορετικά δεν θα εισέπρατταν τίποτα από τους καταναλωτές τους, που δεν έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν τα δεδομένα τους».

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.