Έχω γράψει κι άλλες φορές για τα καλά και τα κακά της συγκεκριμένης εταιρείας. Είμαι συνδρομητής στη Vivodi (τηλεφωνία και internet) για περισσότερα από τρία χρόνια και θα συνεχίσω να γράφω για αυτήν, μέχρι να βελτιωθεί κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.
Η τελευταία ιστορία έρχεται από μία οικογενειακή μου φίλη, την οποία τελικά εξυπηρέτησαν όταν έλαβαν επιστολή της ότι θα προχωρήσει σε καταγγελία σε όλους τους αρμόδιους φορείς, περιοδικά κλπ, αφού βέβαια η ενεργοποίηση του telefonet+ (τηλεφωνία και internet) είχε καθυστερήσει σημαντικά.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
Στις 18/7/08 παρέδωσε τα απαραίτητα έγγραφα σε courier της Speedex για αίτηση σύνδεσης στο πακέτο Telefonet+.
Στις 1/8/08 παρέλαβε από courier της ίδιας εταιρείας τον εξοπλισμό της εταιρείας (το router που δίνουν δηλαδή σε αυτές τις περιπτώσεις).
Επτά ημέρες μετά, στις 8/8/08 έλαβε γραπτό μήνυμα sms από τη Vivodi με τα στοιχεία της σύνδεσης (username και password), καθώς επίσης και την ημερομηνία της μεταφοράς του τηλεφώνου της από τον ΟΤΕ στη Vivodi η οποία είχε οριστεί να γίνει στις 20/8/08 και ώρα 12:36.
Στις 20/8/08 κόβεται τελείως το τηλέφωνο και αρχίζει το μαρτύριο…
Παρόλο που την ενημέρωσαν ότι στις 20/8/08 θα είχε ενεργοποιηθεί -υποτίθεται- η σύνδεσή της, μέχρι τις 26/8/08 δεν είχε ούτε τηλέφωνο, ούτε internet και φυσικά κανείς δε μπήκε στον κόπο να την ενημερώσει ως όφειλε για τους λόγους της καθυστέρησης, καθώς επίσης και πότε θα ενεργοποιούσαν επιτέλους τη σύνδεσή της.
Να σημειώσω στο σημείο αυτό ότι η συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή βρίσκεται σε σπίτι όπου κατοικεί άτομο με ειδικές ανάγκες και αναπηρία 80%, το οποίο δεν διαθέτει κινητό, οπότε η ύπαρξη τηλεφωνικής γραμμής είναι αναγκαία για ευνόητους λόγους.
Οι τηλεφωνικές “ενοχλήσεις” της φίλης μου στο τμήμα εξυπηρέτησης (?) πελατών της εταιρείας συνεχίζονται σε καθημερινή βάση, η υπόθεση πέρασε στο δευτεροβάθμιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης, από όπου την κάλεσε τελευταία φορά τεχνικός στις 20/8/08.
Από τότε κανένα ενδιαφέρον!
Και φυσικά, όταν ζητούσε να μιλήσει με κάποιον ανώτερο, η απάντηση ήταν “δε γίνεται”.
Γι΄αυτό και στις 27/8/08 τους έστειλε φαξ, ενημερώνοντάς τους ότι αν δεν την καλέσει κάποιος τεχνικός ή προϊστάμενος προκειμένου να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα και να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή της, θα προχωρήσει σε καταγγελία στους αρμόδιους φορείς.
Μέσα σε μισή μέρα από την αποστολή του φαξ, η σύνδεση είχε ενεργοποιηθεί (αλλά και πάλι δεν την κάλεσε κανένας από την εταιρεία έστω για μία απλή συγνώμη για την ταλαιπωρία).
[photo by Beppie K]