Η Volvo θα ενεργοποιήσει την επικοινωνία από αυτοκίνητο-σε-αυτοκίνητο σε μερικά από τα νέα μοντέλα της, ανακοίνωσε η εταιρία, επιτρέποντας στους οδηγούς να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για επικίνδυνους δρόμους στο ταξίδι τους. Το σύστημα θα περιλαμβάνεται στη σειρά 90 και θα γίνει διαθέσιμη με το τέλος του έτους στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον Peter Mertens της εταιρίας.
Το σύστημα της Σουηδικής εταιρίας, που βασίζεται στο cloud και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Ericsson, θα μπορεί να ειδοποιεί τους οδηγούς για ολισθηρούς δρόμους μπροστά τους. Η τεχνολογία θα βασίζεται στην ανατροφοδότηση των αισθητήρων των αυτοκινήτων που βρίσκονται στο τιμόνι, στα φρένα και στα πετάλια. Επιπλέον, το σύστημα θα μπορεί να εμφανίζει στους οδηγούς πότε ένα κοντινό όχημα έχει ενεργοποιημένα τα αλάρμ υποδεικνύοντας ότι κάποιος άλλος οδηγός βρίσκεται σε επικίνδυνη ή απρόβλεπτη θέση στον δρόμο.
Ο Hakan Samuelsson, CEO της Volvo, είπε ότι στέλνοντας τα δεδομένα στο cloud, τα οχήματα δεν χρειάζεται να έχουν απευθείας σύνδεση το ένα στο άλλο. Έχοντας όλα τα δεδομένα σε ένα κεντρικό μέρος επιτρέπει στην Volvo «να αναλύει τις πληροφορίες και να ψάχνει για την ιδανική κατανομή σε άλλα αυτοκίνητα,» σύμφωνα με τον ίδιο.
Αυτή η κίνηση κάνει την Σουηδική κατασκευάστρια μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ενσωματώσει το χαρακτηριστικό επικοινωνίας από αυτοκίνητο-σε-αυτοκίνητο. Η Toyota και η Mercedes-Benz έχουν επίσης δημιουργήσει τα δικά τους συστήματα, με της Mercedes να δουλεύει ήδη στα μοντέλα της σειράς E-class σε Η.Π.Α., Κίνα και μέρη της Ευρώπης. Σε αντίθεση με την Mercedes και την Volvo που χρησιμοποιούν cloud συστήματα, η τεχνολογία της Toyota βασίζεται στην απευθείας σύνδεση των δύο αυτοκινήτων – στέλνοντας σήματα στην συχνότητα των 760MHz τα Toyota μπορούν να πουν το ένα στο άλλο για τα φανάρια και άλλα εμπόδια στον δρόμο.