Μετά τη Fiat και την αναβίωση του Fiat 500 και η VW αποφάσισε να αναβιώσει τον δικό της θρύλο. 16 χρόνια, λοιπόν, μετά το σταμάτημα της παραγωγής της, η δεύτερη γενιά του μόνου coupe της VW, το νέο Sirocco, είναι πάλι παρών για να εντυπωσιάσει τόσο με την εμφάνιση του όσο και με τις εντυπωσιακές του επιδόσεις.
Το νέο Sirocco μπορεί να μην είναι σχεδιασμένο από τον Τζουτζάρο, όπως το πρώτο, αλλά είναι εξίσου όμορφο και εντυπωσιακό, ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία των δύο άλλων και σίγουρα θα κερδίσει όχι μόνο όσους θέλουν κουπέ, αλλά και όσους θέλουν τα στοιχεία του τρίθυρου Golf, στο οποίο βασίζεται, με εντελώς άλλη εμφάνιση.
Με το Scirocco ξεκινάει και η νέα σχεδιαστική μορφή του εμπρός μέρους των καινούριων, πιο δυναμικών VW, καθώς εγκαταλείπεται, διακριτικά, η τραπεζοειδής μάσκα για τη νέα, πιο μακρόστενη. Οι προβολείς δείχνουν περισσότερο επιθετικοί στο σκούρο φόντο, το δε μεγάλο άνοιγμα του προφυλακτήρα για εισαγωγή του αέρα αγκαλιάζει όλο το εμπρός μέρος «παρακολουθώντας» το άνοιγμα της μάσκας και των προβολέων που είναι από πάνω του. Όσο για το σήμα της εταιρείας δεν είναι πια στη μάσκα, αλλά πάνω στο εμπρός μέρος του καπό.
Αν και, όπως αναφέραμε παραπάνω, το νέο Sirocco βασίζεται αρκετά στο Golf, έχει αρκετές διαφορές και στο μέγεθος. Είναι λίγο πιο μακρύ (+4 εκ.) στα 4,256 μ. και πλατύ (5,1 εκ.) στο 1,81 μ. αλλά και πιο χαμηλό (-6,2 εκ.) στο 1,404 μ. Το μεταξόνιο είναι ίδιο (2,578 μ.) αλλά τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 3,5 εκ. εμπρός και κατά 5,9 πίσω. Επίσης, εντύπωση κάνει το ότι είναι κατά 65 κιλά βαρύτερο από το τρίθυρο Golf με τους ίδιους κινητήρες.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αντικρίζουμε το καλοφτιαγμένο ταμπλό, το οποίο έρχεται από το μεγαλύτερο coupe της VW, το EOS, ενώ τα υλικά κατασκευής όλου του εσωτερικού δείχνουν καλοφτιαγμένα και με καλή συναρμολόγηση. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει διχρωμία, κάτι που του προσδίδει πιο σπορ χαρακτήρα.