Η Wadja.com, ένα ξεχωριστό site κοινωνικής δικτύωσης, που χρησιμοποιεί τα Labels (ετικέτες) για να φέρει κοντά χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα, παρουσίασε τον επανασχεδιασμό της κεντρικής σελίδας και του λογότυπου. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, η Wadja έχει εξελιχθεί σε ένα διαφορετικό κοινωνικό μέρος δικτύωσης, όπου μέσω streaming δημιουργούνται συζητήσεις με βάση τη θεματολογία των Labels.
Έτσι, η Wadja πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην ανανέωση του logo αλλά και της homepage του Wadja.com, προκειμένου να αντικατοπτρίσει αυτή την εξέλιξη, αλλά και για να ευχαριστήσει τους χρήστες της που ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια!
Το λογότυπο έχει σχεδιαστεί πάνω στην ίδια λογική με την κεντρική σελίδα, διαθέτει το δικό του στυλ, τη δική του γραμματοσειρά, είναι μοντέρνο και πραγματικά εκφράζει την φιλοσοφία της εταιρίας. Τόσο το λογότυπο όσο και η κεντρική σελίδα συμβολίζουν το ανανεωμένο πρόσωπο του site -απλό, ξεκάθαρο και διαφορετικό- ό,τι ακριβώς οραματίζεται και αντιπροσωπεύει η Wadja.
Η κεντρική σελίδα είναι η πύλη για να μπεις σε ένα διαφορετικό κοινωνικό ιστότοπο. Ο χρήστης παρακολουθεί τα ενδιαφέροντά του, μέσω streaming, χάρη στα Labels, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγει τον «θόρυβο» της συνεχούς ροής της πληροφορίας. Ταυτόχρονα απολαμβάνει όλα τα προνόμια της online ανταλλαγής μηνυμάτων και SMS.
Η αξία των Labels εστιάζεται στο να δημιουργούνται κοινότητες με κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες. Η Wadja δημιουργεί ένα προσωπικό περιβάλλον για τον χρήστη και προσφέρει ένα νέο κόσμο επικοινωνίας.