Web 2.0 promotion και… Όλα Θα Πάνε Καλά!

Guest Post από την Ορελή Τζεμπελίκου (web promotion της ταινίας “Όλα Θα Πάνε Καλά”)

Σήμερα κλείνουν 3 εβδομάδες από την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας “Όλα Θα Πάνε Καλά”, της πιο Web 2.0 promoted ελληνικής παραγωγής της Audio Visual και της Αργοναύτες ΑΕ.

Και όπως όλα δείχνουν για την ταινία όλα πάνε καλά, καθώς παρά τα 2 αστεράκια που της δίνουν οι κριτικοί στο Αθηνόραμα, το κοινό την έχει δεχτεί με αρκετό ενθουσιασμό, δίνοντάς της 3,5 αστεράκια και πολλά καλά σχόλια.

Και γιατί Web 2.0 promoted;

Γιατί για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα μία ταινία κάνει το promotion της εντατικά και μέσω internet με τρεις τρόπους!

  • Με το δικό της ΥouΤube channel, όπου περιέχονται το trailer της ταινίας, με πάνω από 26.000 views μέχρι σήμερα, αλλά και πολλά μικρά αποσπάσματά της (teasers clips) και
  • Με μία πολύ πρωτότυπη ιδέα: τους 5 ήρωές της να διαθέτουν εδώ και 2,5 μήνες profiles σε social networκing sites (facebook, myspace και hi5).

Στο τρίτο θα σταθούμε λίγο παραπάνω, γιατί είναι και το πιο αστείο χαρακτηριστικό της όλης προώθησης. Οι ήρωες της ταινίας, ο Μιλτιάδης το τσακάλι (Άκης Σακελλαρίου), η Τζίνα η γάτα (Φαίη Ξυλά), ο Φάνης η κότα (Ορφέας Αυγουστίδης), ο Γιώτης Μαθιόπουλος ο μεγαλοδικηγόρος (Δημήτρης Πιατάς) και η σούπερ θεία Ελενίτσα (Έφη Παπαθεοδώρου) καθημερινά ανανεώνουν τα status τους και στα τρία social networking sites, άλλοτε χρησιμοποιώντας ατάκες από την ταινία και άλλοτε δημιουργώντας αστείες καταστάσεις βασισμένοι πάνω στο ρόλο τους, σχολιάζοντας φωτογραφίες τους κι ανοίγοντας διάλογο μεταξύ τους, αλλά και με τους χιλιάδες friends που έχουν ο καθένας τους!

Οι φίλοι τους συχνά τους αφήνουν wall comments και τους στέλνουν inbox messages, άλλοτε απευθυνόμενοι σε αυτούς, αναγνωρίζοντας ότι πρόκειται για παιχνίδι και σχολιάζοντας καταστάσεις μέσα από το έργο κι άλλοτε μιλώντας τους σαν να πρόκειται για τους ίδιους τους ηθοποιούς (!!), συγχαίροντάς τους για τις ερμηνείες τους, ζητώντας τους αυτόγραφα έως και προτείνοντάς τους να βγουν έξω για ποτό (κυρίως… στην Τζίνα)!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μέσω facebook διοργανώθηκε και avant premiere event, όπου όσοι εγγράφηκαν κι άφησαν wall post στο event κέρδισαν μια διπλή πρόσκληση για να παρακολουθήσουν την ταινία στα Ster Cinemas του Αγίου Ελευθερίου.

Το όλο concept κάνει ένα βήμα μπροστά στο χώρο της προώθησης ταινιών μέσω internet, ακολουθώντας τις νέες τάσεις πλέον, αναγνωρίζοντας πως το κοινό – στόχος 12-45 ετών περνάει ένα σημαντικό ποσοστό της ημέρας του στο internet (κυρίως στα social media) και αξιοποιώντας τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ένα interactive promotion με άμεσο feedback από το κοινό!

Όλα Θα Πάνε Καλά

Όλα Θα Πάνε Καλά

Όλα Θα Πάνε Καλά

Όλα Θα Πάνε Καλά

Όλα Θα Πάνε Καλά

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.