Όπως κάθε χρονιά, οι σημαντικά αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών της WIND διεκπεραιώθηκαν με απόλυτη επιτυχία τόσο από το δίκτυο κινητής όσο και από το δίκτυο της σταθερής τηλεφωνίας της εταιρείας. Συνολικά την περίοδο των εορτών, μέσα από το δίκτυο της WIND εστάλησαν περισσότερα από 111 εκατ. μηνύματα, ενώ τις 3 πρώτες ώρες του 2010 πραγματοποιήθηκαν 5,3 εκατ. κλήσεις φωνής!
Αναλυτικότερα:
Κινητή τηλεφωνία
Για το διάστημα από 24 Δεκεμβρίου 2009 έως και 1η Ιανουαρίου 2010 εστάλησαν 111,05 εκατ. μηνύματα, παρουσιάζοντας αύξηση 15,3% σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, τα Χριστούγεννα εστάλησαν 13,5 εκατ. μηνύματα, αυξημένα κατά 17% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ αν συγκρίνει κανείς τη μέρα των Χριστουγέννων με μια τυπική μέρα του χρόνου, η αύξηση της υπηρεσίας ξεπερνά το 63%.
Την Πρωτοχρονιά εστάλησαν 22,6 εκατ. μηνύματα, αυξημένα κατά 11% σε σύγκριση με την Πρωτοχρονιά του 2009. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο τις τρεις πρώτες ώρες του 2010 οι συνδρομητές της WIND έστειλαν 7,4 εκατ. μηνύματα, ενώ αν συγκρίνει κανείς τη μέρα της Πρωτοχρονιάς με μια τυπική μέρα του χρόνου, η αύξηση της υπηρεσίας ξεπερνά το 140%.
Σημειώνεται ότι μόνο κατά την διάρκεια των τριών πρώτων ωρών του 2010 πραγματοποιήθηκαν 5,3 εκατ. κλήσεις φωνής από τους συνδρομητές της WIND (ετήσια αύξηση 9%).
Σταθερή τηλεφωνία
Στο διάστημα από 24/12/2009 έως και 1/1/2010 το ιδιόκτητο δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας της εταιρίας διεκπεραίωσε με επιτυχία 46 εκατ. λεπτών ομιλίας προς σταθερά και κινητά δίκτυα εντός και εκτός Ελλάδας.
Η συνδρομή του τεχνικού προσωπικού της εταιρίας για την επιτυχή λειτουργία του δικτύου κατά τις ημέρες των εορτών ήταν σημαντική. Ο συντονισμός γινόταν από το υπερσύγχρονο Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης & Ελέγχου Δικτύου της WIND, που βρίσκεται στην Λεωφόρο Αθηνών, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό είχε άμεση εικόνα για την λειτουργία όλων των συστημάτων του δικτύου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.