Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα η WIND Ελλάς ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του έργου μετασχηματισμού των επιχειρησιακών της συστημάτων που διήρκεσε 2 χρόνια και είχε ως στόχο τον εκσυγχρονισμό των πληροφοριακών της υποδομών.
Η εγκατάσταση μίας ενιαίας πλατφόρμας για όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής βασισμένη στο Ericsson Charging System ήταν ένα από τα κύρια επιμέρους έργα αυτής της διαδικασίας.
Η νέα πλατφόρμα έδωσε στους συνδρομητές της WIND τη δυνατότητα να έχουν real-time ενημέρωση του υπολοίπου τους για φωνητικές κλήσεις, χρήση mobile Internet, SMS, MMS και κατανάλωση περιεχομένου καθώς και να απολαμβάνουν real-time bonus και εκπτώσεις με βάση τη χρήση τους.
Στο πλαίσιο του έργου αντικαταστάθηκαν με επιτυχία τα προϋπάρχοντα συστήματα καρτοκινητής τηλεφωνίας της WIND και όλοι οι συνδρομητές μεταφέρθηκαν στην ενιαία πλατφόρμα Ericsson Charging System, βελτιώνοντας όλες τις λειτουργίες και διαδικασίες.
Σε αυτό το έργο επενδύθηκαν περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ, ενώ μελλοντικός στόχος της εταιρίας είναι να αναπτύξει ένα ενιαίο σύστημα χρέωσης για όλους τους πελάτες (κινητή, σταθερή, internet).
Για την μετάβαση στην νέα ενιαία πλατφόρμα καρτοκινητής με βάση το Ericsson Charging System έπρεπε να εναρμονιστούν περισσότερες από 76 υπηρεσίες, πακέτα και ειδικές προσφορές και να μεταφερθούν σε πραγματικό χρόνο χωρίς παύση λειτουργιών 4 εκατομμύρια πελάτες σε μια στιγμιαία διαδικασία turn – key.
Σήμερα η νέα πλατφόρμα υποστηρίζει καθημερινά περισσότερες από 4 εκατ. κλήσεις, 2 εκατ. γραπτά μηνύματα και 4 Tb data.