Είμαι συνδρομητής συμβολαίου στην WIND τα τελευταία 4-5 χρόνια και η συνολική μου εμπειρία από την εταιρία έως τώρα ήταν πολύ καλή, ωστόσο η σημερινή μου εμπειρία από την προσπάθεια (επί τέσσερα) να επικοινωνήσω με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για ένα θέμα ήταν η χειρότερη που είχα ποτέ.
Προσπάθεια πρώτη
Καλώ το 1260 από το κινητό μου, το οποίο έχει χρέωση 0,25 ευρώ / κλήση, ανεξαρτήτου διάρκειας. Αναμονή 7 λεπτά, όπου έχω ακούσει μουσική, διαφημιστικά μηνύματα της εταιρίας για σταθερή τηλεφωνία, ενημερωτικό μήνυμα για την ασφάλεια των παιδιών στο ίντερνετ κλπ.
Και ξαφνικά η γραμμή πέφτει.
Προσπάθεια δεύτερη
Καλώ ξανά το 1260. Αναμονή 5 λεπτά και απαντάει εκπρόσωπος της εταιρίας. Ζητώ να με συνδέσουν με το τμήμα που θέλω, δίνω τα στοιχεία που μου ζητάει η υπάλληλος (αριθμό τηλεφώνου, ονοματεπώνυμο κλπ) και με συνδέει…
Αντί να μιλήσω με υπάλληλο του τμήματος που ήθελα για το θέμα μου, ακούω το μήνυμα “Λυπούμαστε δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την κλήση σας αυτή τη στιγμή” και η γραμμή πέφτει.
Προσπάθεια τρίτη
Συνεχίζω ακάθεκτος τις προσπάθειες. Καλώ εκ νέου το 1260, απάντηση από εκπρόσωπο της εταιρίας μόλις στα 3 λεπτά αναμονής. Ενημερώνω ότι είναι η τρίτη φορά που καλώ και ότι τις προηγούμενες η γραμμή έπεσε ξαφνικά και με συνδέει ξανά με το τμήμα που θέλω.
Και όχι, δεν εξυπηρετήθηκα ούτε αυτή τη φορά. Άκουσα ξανά το μήνυμα “δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την κλήση σας” και η γραμμή… έπεσε.
Προσπάθεια τέταρτη
Με την υπομονή μου να εξαντλείται, δοκιμάζω να καλέσω και τέταρτη φορά στο 1260.
Έξι λεπτά αναμονή, απαντάει εκπρόσωπος της εταιρίας, τον ενημερώνω ότι είναι η τέταρτη φορά που καλώ και ότι είναι απαράδεκτο να χρεώνομαι για κάθε κλήση 0,25 ευρώ χωρίς να εξυπηρετούμαι. Ο ίδιος ευγενέστατος με ενημερώνει ότι η κλήση χρεώνεται μόνο εφόσον απαντηθεί, οπότε έχω χρεωθεί τις τρεις τελευταίες κλήσεις, αφού η πρώτη δεν απαντήθηκε καν.
Προθυμοποιείται να περάσει αίτημα πίστωσης του ποσού των τριών κλήσεων στον επόμενο λογαριασμό μου εφόσον δεν εξυπηρετήθηκα και με ενημερώνει ότι θα περάσει τα στοιχεία μου για να με καλέσουν από το τμήμα που θέλω, εφόσον δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία μου με το τμήμα αυτό μέσω των δικών μου κλήσεων στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και της σύνδεσής μου από εκεί.
Κλείνω το τηλέφωνο και περιμένω να με καλέσουν από το τμήμα που θέλω για το θέμα που με απασχολεί.
Μετά από είκοσι λεπτά βλέπω κλήση από απόκρυψη, ώπα λέω, αυτά είναι, γρήγορη ανταπόκριση… Θα΄θελα!
Απαντώ στη κλήση και διαπιστώνω ότι είναι το αυτόματο σύστημα της εταιρίας που σε ρωτάει για την εμπειρία σου από το τμήμα εξυπηρέτησης κλήσεων, αν επιλύθηκε το θέμα σου κλπ. Ακούς τις ερωτήσεις και απαντάς πατώντας το ανάλογο πλήκτρο από τις επιλογές που σου δίνουν.
Η τελευταία κλήση μου στο 1260 έγινε στις 18:15, το αυτόματο σύστημα της εταιρίας με κάλεσε στις 18:38, η ώρα που γράφω αυτό το post είναι 19:10 και ακόμα περιμένω να με καλέσουν.
Τονίζω ξανά ότι συνολικά είμαι ευχαριστημένος συνδρομητής της WIND όλα αυτά τα χρόνια, ωστόσο η σημερινή εμπειρία μου με τις συνεχείς προσπάθειες να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μόνο καλές εντυπώσεις δε μου άφησε.
Μπράβο στη WIND που εκσυγχρονίζει το δίκτυό της σε όλη τη χώρα, ωστόσο νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά και με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της, προτού να είναι αργά.