Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Νέα Πέραμο και την Μάνδρας Αττικής ύστερα από τα σφοδρά τοπικά καιρικά φαινόμενα, ενημερώνει τους κατοίκους των περιοχών και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα σε όλους τους:
•πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WΙND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
•κατόχους καρτοκινητής WΙND F2G ή κάρτας Q
προσφέρεται από τις 16 Νοεμβρίου ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).
Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.
Τα καταστήματα WIND σε: Νέα Πέραμο (28ης Οκτωβρίου 229 Τηλ.: 2296034336), Ελευσίνα (Ηρώων Πολυτεχνείου 38 Τηλ.: 2105545300), Ασπρόπυργο (Λεωφόρος Δημοκρατίας 20 Τηλ.: 2105580822) και Μέγαρα (28ης Οκτωβρίου και Ξεκούκη Τηλ.: 2269021360) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί.
Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή της Δυτικής Αττικής για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, με στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία των υποδομών κινητής, σταθερής και Internet της WIND, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
Διαβάστε επίσης: COSMOTE: Διευκολύνει την επικοινωνία των κατοίκων σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα Αττικής και στο νησί της Σύμης