Wind + Velti = Mobile Advertising στην Ελλάδα

Χθες πραγματοποιήθηκε η ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της υπηρεσίας Mobile Advertising της Wind σε συνεργασία με τη Velti. Η εκδήλωση ήταν και η πρώτη του είδους της διοργάνωση από εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

Το Mobile Advertising είναι πρωτοποριακή υπηρεσία προβολής μέσω κινητού που παρέχει η Wind, με την οποία οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν ποικίλες δημογραφικές ομάδες του πληθυσμού ανάλογα με τους στόχους τους, ενώ ταυτόχρονα παρέχει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή τα αποτελέσματα μιας τέτοιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ευκαιρία προσέγγισης του νεανικού κοινού μέσω του Mobile Advertising: σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών, η διείσδυση του κινητού τηλεφώνου στις ηλικίες 18–24 αγγίζει το 99,3%, και αποτελεί ιδανικό μέσο επικοινωνίας προς τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, η οποία περνά 38% λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση κάθε μέρα σε σύγκριση με τον μέσο Έλληνα.

Οι τεχνολογικές δυνατότητες του Mobile Advertising δίνουν στους διαφημιζόμενους πολλαπλές επιλογές ως προς τον τρόπο προβολής του προϊόντος τους μέσω της Τρίτης Οθόνης:

  • αποστολή γραπτών μηνυμάτων ή MMS
  • τοποθέτηση banner μέσα στο mobile portal Wind Plus, είτε στην αρχική σελίδα, είτε σε σελίδα ειδικού περιεχομένου
  • δημιουργία mobile advertising site μέσα στο Wind Plus και προώθησή του στους χρήστες του portal

Το κόστος της υπηρεσίας διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη και τις προδιαγραφές της mobile καμπάνιας που επιθυμεί να υλοποιήσει.

Σήμερα το Mobile Advertising είναι σε «βρεφικό στάδιο», ωστόσο οι τεχνολογικές δυνατότητές του όπως έχουν διαμορφωθεί από τη Wind και τη Velti, καθώς και τα χαρακτηριστικά που συνδυάζει, θα το καταστήσουν σταδιακά σημαντικό κομμάτι μίας διαφημιστικής καμπάνιας.

Ήδη η διεθνής αγορά έχει αγκαλιάσει το νέο μέσο, όπως σχολίασε στη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Mohseen Toumi, Senior Associate της Booz Allen Hamilton, που ανέπτυξε τα ευρήματα των μελετών αναφορικά με την επιτυχία του Mobile Advertising στη διεθνή αγορά, ενώ παρουσίασε και διεθνή case studies. Σύμφωνα με τον κ. Toumi, η ελληνική αγορά που σήμερα επενδύει μόλις 1% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης σε ψηφιακή διαφήμιση έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στο κομμάτι του Mobile Advertising και μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στους διαφημιζόμενους όλων των κλάδων.

Τη διοργάνωση τίμησαν με  την παρουσία τους εκπρόσωποι της αγοράς διαφήμισης, αλλά και κορυφαία στελέχη marketing και διαφήμισης των μεγαλύτερων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.