WIND: Πάνω από 1,500 έκτακτα περιστατικά αντιμετωπίστηκαν λόγω χιονιά

Περισσότερα από 1500 έκτακτα περιστατικά διαχειρίστηκαν επιτυχώς οι τεχνικοί δικτύου προκειμένου να αποκαταστήσουν την επικοινωνία σε περιοχές της χώρας που πληγήκαν από τη συνεχιζόμενη κακοκαιρία του τελευταίου μήνα.

Τα έντονα καιρικά φαινόμενα έθεσαν σε επιφυλακή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND που έχει την πλήρη εποπτεία του δικτύου, 24 ώρες το 24ωρο, και συντόνιζε επιτόπου επεμβάσεις από έμπειρους τεχνικούς.

Ειδικά τις δύσκολες μέρες από 25/12/2016 έως και 14/01/2017 τα συνεργεία τεχνικών ξεπέρασαν τον εαυτό τους, αντιμετωπίζοντας άμεσα, κάτω από δύσκολες συνθήκες, την πλειοψηφία των έκτακτων περιστατικών που ήταν αυξημένα κατά 200% στις πληγείσες περιοχές σε σχέση με άλλες περιόδους.

Λόγω της μεγάλης χιονόπτωσης, πραγματοποιήθηκαν 90 επεμβάσεις με ειδικά ερπυστριοφόρα οχήματα ή/και εκσκαφείς αποκαθιστώντας με επιτυχία βλάβες σε σταθμούς βάσης που οφείλονταν σε εκτεταμένες διακοπές παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από το δημόσιο δίκτυο. Σε περισσότερα από 25 περιστατικά εγκαταστάθηκαν επιπλέον γεννήτριες.

Με τη συμβολή και την ετοιμότητα τους το Δίκτυο 4G της WIND διατήρησε την ενισχυμένη κάλυψη, χωρητικότητα και υψηλές ταχύτητες που εξυπηρέτησαν άριστα τις ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών σε αυτές τις ιδιαίτερα απαιτητικές καιρικές συνθήκες.

Το XBLOG χρησιμοποιεί cookies για την ορθή λειτουργία του.